Label 10

Home » » #PRU13 : Foto Puteri UMNO Cuba Di Cabul Petugas & Anjing Pakatan Haram !

#PRU13 : Foto Puteri UMNO Cuba Di Cabul Petugas & Anjing Pakatan Haram !

Written By AAKJ on Monday, April 29, 2013 | 12:00 PM




Tengoklah perangai pencacai-pencacai PAS di atas. Mereka menggangu Puteri UMNO Tambun di Mydin Meru Raya Ipoh semalam.

Korang tengok macam perangai Islam ke tu? Terkinja-kinja keliling meja Puteri UMNO yang sedang membuat semakan daftar pemilih.

Macam ni lah didikan Parti Islam yang diketuai oleh Nik Aziz. Konon nak buat provokasi la tapi dah jadi macam monkey..

Aku betul-betul malu dengan perangai sekor-sekor ni. Apalagi dengan bangsa lain bila mereka tengok perangai pencacai Parti Islam macam ni.

Dengan Puteri berani la. Cuba dengan Pemuda dorang buat macam tu. Alamat tercabut kopiah la kena balun.

Yang tua sibuk main betina sambil tebar spender putih, yang muda duk terkinja-kinja lompat sana sini kacau anak dara orang. Semua ni perangai Parti Islam SeMalaysia! 

Share this article :

+ comments + 11 comments

April 29, 2013 at 12:09 PM

Salah faham . mereka kat situ tak sampai 5 minit pun just amek gambar, member seorang di depan tu tengah berlari nak bergambar juga. puteri UMNO pun tak marah, relax je. Tak payah spinlah. Hidup harmoni tak kira parti. Aku ada kat situ.

Anonymous
April 29, 2013 at 12:23 PM

Makin terdesak umno nih skrg ya? Org nak ambil gambar yg menunjukkan keharmonian pun nak buat fitnah jugak.. makin lama makin meluat aku ngan org2 umno. Kalo nak ditakdirkan nak kalah pun, biarkan ia menjadi kekalahan yg bermaruah..

Anonymous
April 29, 2013 at 1:09 PM

Dia orang tu nak mengurat puteri Umno ler tuu....puteri Umno kan comel-comel.

Anonymous
April 29, 2013 at 1:14 PM

Begitu punya luas tempat, kenapa dekat puteri umno jugak kau nak bergambar ??...sengaja nak mengacau tu!

Anonymous
April 29, 2013 at 1:16 PM

pura-pura alim tapi sebenarnya gatal, macam stopa ali.

Anonymous
April 29, 2013 at 1:48 PM

ahli ahli pas tu nak ambil gambar dan nak masok ahli umno .jgn prasangka sangat.Umno dan pas tu hanya sebuah parti tapi islam itu bersaudara.bersatu lah kamu mengikut kehendak agama.

April 29, 2013 at 1:54 PM

oklah...oklah, korang betul. mana ada provokasi. cuma nk tunjuk puak2 pas tu GATAL-GATAL belaka. mcm la tempat lain tak ada..huhhh!!!

Anonymous
April 29, 2013 at 2:48 PM

Tanggalkan ajelah kopiah lebai kat kepala hangpa tu..wat malu umat ja..klau jmpa dlm bilek hotel tau plak tanggal kopiah!! PELESIT betui!

Anonymous
April 29, 2013 at 3:46 PM

Ahli PAS munafik... depan nampak alim, berserban besar mcm bakul sayor..dalam gelap main pantat sundal. contoh dah banyak.. yg terbaru Stapa Ali si Spender Putih... nilah ahli syurga bikinan PAS... takebeerrrrrr

Anonymous
April 29, 2013 at 4:01 PM

Kalau dah mengata umno.tu haram pada pas. tetapi mengapa si jantan pas tu coba nak mengurat pula sampai terkinja kinja macam ayam jantan nak mengentot ayam betina nampak hodoh sangatlah perangai dia orang

Anonymous
April 29, 2013 at 8:47 PM

Sam kitaro betui ke awak ada kat situ..awak yg jgn nk spin cerita. Puteri2 umno tu sampai nk menangis..tau tak org yg berkopiah tu siap maki puteri2 umno..tukar je lah bulan tu ke bintang tiga

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger