Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Foto Nik Aziz Solat Jumaat Di Putrajaya Terpaksa "Superimpose" !!

#PRU13 : Foto Nik Aziz Solat Jumaat Di Putrajaya Terpaksa "Superimpose" !!

Written By AAKJ on Saturday, April 27, 2013 | 1:00 PM


Husam makin hari makin dekat dengan kubur yang d gali sendiri..semalam bukti yang amat jelas..Husam terpaksa menggunakan Nik Aziz dan Jemaah Masjid Tuanku Mizan atau Masjid Besi d Putrajaya !!

Setelah beberapa hari Husam dan geng 150 yang d import dari Kelantan cuba berceramah kelompok d sekitar Putrajaya GAGAL menarik warga setempat kerana d cemari insiden samseng yang d bawa bersama Husam Kambing..kini Husam terpaksa guna pendekatan menumpang..strategi d mana orang ramai d situ Husam Kambing akan muncul !!

Berbekalkan samseng import seramai 150 orang yang d tempatkan d banglo mewah d Putrajaya..pelbagai insiden yang memalukan anak Kelantan..Husam Kambing bingai..nak tunjuk Anak Kelantan ni berani..dia ingat orang lain ni batang pisang ke apa ?! Berani Anak Kelantan tak sama dengan samseng taik kucing..gajah pun mampus kalau d kerumun ramai-ramai.

Di Masjid Besi, Husam gagal sepenuhnya..beliau terpaksa lagi sekali upah mangkok-mangkok jamban dari luar datang solat Jumaat ! Jentera kunyit dari Puchong, Serdang, Bangi dan sekitarnya d bawa khas..keh keh keh ..ada yang ngaku d bayar duit minyak motorsikal dan upah sebungkus nasi tengahari !!

Jemaah Masjid Besi cuak..bila penganut Pas hingar bingar menyambut dan menghantar pulang Nik Aziz keluar selepas solat Jumaat !!

"..dah jadi macam pasar malam dalam masjid..." ujar jemaah masjid

Kehadiran 'jemaah import' ini hanya nak selamatkan maruah Husam Kambing d Putrajaya !!

Yang datang hanya tak sampai 200 orang !! Jentera Cai Cyber Husam Kambing terpaksa bertungkus lumus ambil gambar dari 'angle' yang terbaik untuk paparkan dalam semua medium yang ada..nak nampakkan betapa ramainya Jemaah Masjid Besi menyambut Nik Aziz..

Pelbagai teknik dan sudut..pelbagai persembahan d letakkan dalan blog-blog jamban untuk mengaburi mata orang luar Putrajaya bahawa Husam Kambing mendapat perhatian d Putrajaya !!

PERHATIKAN BETUL- BETUL GAMBAR INI !!




Apa kata pakar :


Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
April 27, 2013 at 1:28 PM

DAPAT PAHALA KAH NIK AZIZ SOLAT KAT MESJID UMNO. ?
Heh heh heh........

Anonymous
April 27, 2013 at 1:30 PM

itu bukan pakar....itu kayu api basah...

Anonymous
April 27, 2013 at 1:31 PM

MENIPU DIRI SENDIRI BAHOL DAN TOLOL TOLOL PAS!!!

Anonymous
April 27, 2013 at 1:40 PM

Bukan semudah itu untuk memperbodohkan penduduk/pengundi PUTRAJAYA.

Rata2 pengundi2 PUTRAJAYA memang nampak bersahaja tapi mereka tahu halatuju mereka.

Lebeh2 lagi dengan kuasa import "pengunjung luar" dengan anasir2 liar yang tidak disenangi olih penduduk2 disini.

Kita tunggu dan lihat.

Anonymous
April 27, 2013 at 1:49 PM

DASAR PENIPU...
GAMBAR TIPU
UGAMA TIPU
TANAM BATU....TIPU
YANG KENA TIPU PUN TERSIPU SIPU....MALU !
TETAPI........aku dah SEDAR DULU
TAK ADA SEBAB NAK MALU
CISSSSSSSSS....TAK MALU. !!!

Anonymous
April 27, 2013 at 2:23 PM

Dulu AKU sokong Anwar dan percaya semuanya konspirasi Tun M dan AKU akan marah kalau orang kata Anwar Meliwat. Tapi lepas Saiful berani bersumpah laknat barulah AKU terfikir hanya orang yang yakin dirinya tidak bersalah saja yang berani bersumpah laknat, jadi macam mana dengan orang yang mengaku Islam tapi takut bersumpah demikian kerana bagi Anwar beliau masih seorang Islam sebab itu beliau takut bersumpah dengan bersaksikan Al-Quran kerana beliau yakin Allah akan menunjuk balasanya serta merta jika segalanya adalah benar. Kepada semua orang PR kalau boleh minta Anwar bersumpah laknat terlebih dahulu baru kita sama-sama bagi sokongan jangan hanya mendengar janji-janji beliau sahaja, Kalau setakat bercakap saja siapa-siapa pun boleh.Lakukanlah Datuk Sri Anwar Ibrahim SUMPAH LAKNAT dan Tunjukkan kepada rakyat bahawa semuanya adalah fitnah oleh UMNO agar kami bekas pengikutmu akan kembali kepada perjuangan mu.

April 27, 2013 at 6:03 PM

video ni bole citer kan segala nya
http://www.youtube.com/watch?v=Q1BF1Ctm38A

April 27, 2013 at 11:01 PM

mungkin ramai yg tak tau sebenarnya azhar sulaiman pengikut tegar tok guru nik aziz dan akan mengundi pas dlm pilihanrya ni

April 27, 2013 at 11:04 PM

anwar ibrahim adalah seorang pemimpin bukannya sesumpah

Anonymous
April 30, 2013 at 1:33 AM

@Anonymous

laaa...masjid umno rupa nya...

Anonymous
May 2, 2013 at 3:55 PM

TGNA!! kami sokong anda..walaupun fitnah, cacian, makian dan tohmahan dilemparkan bermacam2..anda tetap kuat menghadapinya..Masha Allah..kuatnya iman dan akidah ulama' ini ya Allah..berila kekuatan dan kesihatan kepadanya ya Allah dalam membimbing kami satu negara..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger