Label 10

Home » , , » #PRU13 : Foto Lelaki Yang Di Katakan Mirip Stopa Seluar Dalam Sedang Berzina ! (Nikah Sahaja)

#PRU13 : Foto Lelaki Yang Di Katakan Mirip Stopa Seluar Dalam Sedang Berzina ! (Nikah Sahaja)

Written By AAKJ on Wednesday, April 17, 2013 | 9:30 PM

FA E-CU 1-2

Fa 3-1

Saya membuat satu analisa berdasarkan pengalaman dan pengetahuan saya di dalam bidang perfileman semenjak 1990. Analisa ini saya buat tanpa membuat perbandingan dengan foto mana-mana individu.

Sample yang saya terima ialah di dalam bentuk DVD dan saya dapati mutu rakaman audio dan videonya adalah di dalam keadaan baik. 

Suara boleh didengar dan difahami perbualannya. Saya berpendapat video ini adalah satu rakaman yang telah dirancang dengan baik oleh individu atau kumpulan yang mempunyai pengetahuan asas tentang pencahayaan dan juga rakaman audio. 

Saya berpendapat kamera ini diletakkan di satu sudut di sebelah bawah sebuah peti televisyen. Ini adalah satu pemilihan sudut yang bijak kerana perakam tahu pelaku di dalam video ini akan kerap menoleh ke arah peti televisyen, justeru wajah pelaku dapat terakam dengan sempurna.

Foto xxx (hanya yang dah nikah) dan cerita selanjutnya d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger