Label 10

Home » , , » #PRU13 : Eksklusif ! Perancangan Rapi Jadikan Kakitangan Kerajaan Sebagai Parasit Kerajaan BN !!

#PRU13 : Eksklusif ! Perancangan Rapi Jadikan Kakitangan Kerajaan Sebagai Parasit Kerajaan BN !!

Written By AAKJ on Tuesday, April 30, 2013 | 2:00 AM


Seorang ahli majlis syura mereka sendiri bocorkan maklumat, kerana tidak sanggup kerana sejak Pas kerjasama dengan komunis , beliau rasa menyesal biarkan maklumat sulit kerajaan, pertahanan negara, keselamatan akan jatuh ke tangan syiah komunis gay melalui kakitangan kerajaan yang berjaya menyusup masuk dan main wayang sokong kerajaan.

Antara perancangan mereka dalam mesyuarat mereka tahun 2000 bersama ulamak ciptaan pas untuk menawan kerajaan dari dalam ;

Strategi :

1. Jawatan penting dalam kerajaan , SPRM, badan badan berkanun dan GLC seperti pengarah , ketua jabatan dipegang oleh ahli parti mereka, speerti seorang pengarah orang kelantan, menyamar sokong kerajaan tapi adalah penyokong kuat syiah nik ajis.

2. mengambil sebanyak mana jeneral jeneral askar pegawai tertinggi tentera dan pegawai polis join mereka

3. memastikan anak anak orang parti pakatan duduk bekerja di dalam kerajaan dan GLC dan peluang ambil pekerja baru dan kenaikkan pangkat sesama mereka tapi mereka bermain wayang sebagai penyokong kuat kerajaan padahal musang berbulu babi

4. pemilihan kerja, naik pangkat dll diberi kepada orang ahli mereka

5. memastikan guru guru menyokong mereka

6. memastikan majoriti pegawai agama menyokong mereka

7. hendaklah berlakon menyamar sebagai penyokong kuat kerajaan BN sedangkan mereka ditugaskan untuk wayang bagi mengaburi menteri dan pegawai lain, dalam senyap mereka sabotaj rancangan pentadbiran keraaan serta maklumat sulit dan rahsia rahsia kerajaan

8.Jika ada kes terhadap penyokong kerajaan mereka akan ambil tindakan, pecat dan buang kerja, dan mereka pandai bermain wayang menyokong kuat kerajaan,dan mereka buang pecat pekerja . jika ada kes rasuah terhadap orang kerajaan serta politik, mereka dedahkan siasatan

jika kes rasuah dibuat oleh pemimpin syiah komunis sejak tahun 1990, dan terbaru tahun 2008 -2013, mereka akan tutup dan tidak siasat semua kes rasuah melibatkan pemimpin syiah komunis gay lesbian supaya rakyat akan kata, pemimpin UMNO BN rasuah tapi pemimpin mereka takde rasuah

9. rancangan mereka bermula dari tahun 2000 sekarang 2013, lagi dua tahun untuk mereka rancang plan 15 tahun tawan kerajaan melalui kakitangan kerajaan !!


sumber : 

Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
April 30, 2013 at 3:12 AM

Baru tahu ker? Dah lama dah nampak semua nie...kebanyakkan org kerja kerajaan atau semi kerajaan yg byk mengutuk kerajaan..termasuklah sesetgh pensyarah..tk sedar diuntung..sepatutnya kaji kenapa mereka nie jd mcm nie..nak kata tak cukup mkn terlebih kot..kerja tk seberapa complain lebih..org yg keja swasta nie tk de org pun nak ambik peduli..tetap bersyukur walaupun kena buli gan cino..gaji pun susah nak naik..harap kerajaan kaji semua permasalahan yg berlaku dlm semua hal..lebihkan yg keja kerajaan mulut jer manis pangkah lain..poyo

Anonymous
April 30, 2013 at 7:39 AM

Kenapa pihak atasan tak ambil berat atau fikir perkara ni bakal terjadi.rasanya ramai nampak,ramai tau tp takde tindakan pencegahan.nak2 kakitangan kerajaan asal kelantan.mmg kebanyakan pro pembangkang.samada guru2 yg menetap disana atau yg mengajar luar dr kawasan itu.dlm universiti pun ramai diorg ni dari student dh tunjuk anti kerajaan
Yup.

mat
April 30, 2013 at 7:57 AM

org kelantan ramai gila dlm sana. ketua jabatan kebanyakkan org sana, jd pengambilan pekerja baru pun dia ambik geng dia la. sistem pengambilan pekerja harus dirombak. dah boring sgt

Anonymous
April 30, 2013 at 9:04 AM

BTN pun dah dikuasai Anwarinas abis cam no... kita tgk kebanyakkan ketua jabatan org kelantan... semua projek kerajaan dapat kat org kelantan... cuba pergi kelantan tgk rumah banglo mewah kat tgh sawah itu semua duit projek kerajaan di bawa balik ke kelantan... mereka amalkan kronisma tapi yg nampak salah org kerajaan... sistem pengambilan bekerja sepatutnya JPA di rombak buang semua pegawai Tinggi A sampai ke JUSA A org kelantan tu dihapuskan... tukar depa balik kelantan... barulah Malaysia boleh aman...

Anonymous
April 30, 2013 at 10:11 AM

majoriti pekerja kerajaan ialah orang Kelantan...itu fakta...so faham2 je lah...kat kelantan mana ada keje

Anonymous
April 30, 2013 at 10:18 AM

Tgk saja jkr,tnb.. bila interview,senng betul org kelantan dpt keje.saya brcakap bkn andaian.husband saya org kelantan.keje swasta.kwn2 dia yg sama keje, yg dpt interview tnb,jkr,semua dpt offer.sanggup dpt basic rendah,bila tanya kenapa.diorg ckp." Keje kerajaan menjamin masa depan." Padahal penyokong kuat pas.tgk saje whatsapp group ex kelantan dlm hp husband saya.majoriti kutuk bn.sampai saya tk sanggup nk tgk fitnah &penghinaan memanjang.bukannya nak bg idea2 yg baik utk kemajuan& faedah negara. Dulu husband saya atas pagar. Alhamdulillah,dia kaji,fikir yg mana baik,dia pro bn skang.

Anonymous
April 30, 2013 at 3:43 PM

Saya sokong di kaji semula pengambilan kakitangan awam contohnya mcm saya anak selangor...banyak peluang peluang diselangor telah di tibai oleh puak puak di pantai timur sebab penuh dengan org yg dari sana bekerja kat sini dah jadi kroni, sy pergi tempat diaorg cuba cari peluang kat sana siap tanya saya dulu, sy ni org mana? peluang di sini hanya terbuka untuk anak tempatan sahaja. SILA AMBIL PERHATIAN, KEBANYAKKAN MEREKA INI BUKAN PRO KERAJAAN PUN.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger