Label 10

Home » , » #PRU13 : Dayangku Intan Buka Kaunter Derma !! Dia Nak Rakyat Bagi Duit !

#PRU13 : Dayangku Intan Buka Kaunter Derma !! Dia Nak Rakyat Bagi Duit !

Written By AAKJ on Sunday, April 21, 2013 | 12:30 AM





Parti-parti pembangkang tak habis-habis hendak menipu kononnya berjuang demi rakyat, tapi dalam masa yang memeras duit rakyat untuk perjuangannya.


Selepas Pas berjaya menipu rakyat Malaysia kononnya untuk membantu mangsa Lahad Datu, walhal duit derma tersebut disalurkan terus ke tabung Pas untuk digunakan dalam PRU nanti. Nyata nama akaun berkenaan adalah atas nama Pas bukan nama tabung Lahad Datu. Menipu kan makanan Pas.

Langkah yang sama diikuti oleh PKR apabila Dayangku Intan cuba menggunakan taktik yang sama mewujudkan satu tabung khas untuk membantunya selama tempoh berkempen di Pengerang.

Sila baca d SINI
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
April 21, 2013 at 1:12 AM

Kalau tak berwang jangan berani nak jadi calon!

Anonymous
April 21, 2013 at 1:58 AM

Dia nak kempeng kat Pengerang..tapi minta duit supporter. Lebih baik dia gi 'mengerang' dgn Stopa Spender..mesti masyukk yoop..

Anonymous
April 21, 2013 at 2:16 AM

waima 1RM pun aku x nak kasi..dari aku kasi puak2 ni baik aku kasi keling bunting yg jaga parking kereta...dah tahu awak tu x berduit x payah lah sibuk2 nak bertanding...lagi pun aku rasa jgn katakan nak menag silap2 haribulan duit deposit pun hangussssssssss....patut dia letak barang terpakai Norman kat situ baru ada syokkk...

Anonymous
April 21, 2013 at 2:54 AM

tanya minah ni...? Dulu time buka pub kat basement PYC k.l tak mintak derma.. Time nak berkhidmat kat rakyat nak derma lak... Apa barang mcm ni..

Anonymous
April 21, 2013 at 7:41 AM

Kalau begini rakyat yang berkhidmat kepada calon bukan calon yang berkhidmat kepada rakyat. Dah terbalik, bagaimana pun aku tetap menderma gunakan wang peniggalan jepun perang dunia ke 2.....

Anonymous
April 21, 2013 at 8:08 AM

Bil api TNB rumah dia bertahun2 beribu-ribu tak bayar-bayar.....24 jam kunci pagar...mcmana nak potong api....perangai buruk....nak jadi calon konon....janganlah berselindung disebalik perwatakan ISLAM yang suci....TOLONG LA..............

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger