Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Datuk Mokhtar Dahlan Bantu Calon BN Dun Seri Setia !

#PRU13 : Datuk Mokhtar Dahlan Bantu Calon BN Dun Seri Setia !

Written By AAKJ on Saturday, April 20, 2013 | 10:28 PM


Al Fatihah..! Di majlis tahlil arwah pegawai khas Datuk Mokhtar Dahlan, arwah anak Mat Dayar yang meninggal dunia akibat kemalangan kereta tempohari, Datuk Halim Samad, Calon BN Dun Seri Setia turut hadir bersama bagi menyampaikan ucapan takziah dan juga berkenal mesra dengan pengundi di kawasan Dun Seri Setia.

Datuk Halim yang juga Penyelaras Dun Seri Setia, Kelana Jaya memang tidak asing lagi bagi penduduk setempat sejak sepengal yang lalu..

Kebetulan Datuk Mokhtar Dahlan, mantan Exco Selangor ketika BN memerintah Selangor turut hadir bersama. Sebagai Wakil Rakyat yang lama bagi pengundi Kelana Jaya, Datuk Mokhtar turut memohon penduduk yang hadir d majlis tersebut agar menyokong Datuk Halim Samad untuk menjadi Wakil Rakyat Dun Seri Setia pada PRU kali ini.

"Berilah peluang kepada BN..berilah peluang kepada calon BN, Datuk Halim.." ujar Datuk Mokhtar Dahlan..

Kesinambungan dengan Kerajaan BN Pusat bakal merealisasikan Transformasi Negara yang merupakan Aku Janji Barisan Nasional..tegas beliau..

Datuk Halim dalam majlis tersebut berjanji akan melaksanakan tugas Wakil Rakyat sebaik mungkin kiranya d berikan mandat oleh pengundi Dun Seri Setia.

"..selama ini saya menjadi wakil UMNO BN menjalankan tugas dan amanah sebagai Penyelaras Dun tanpa mengira latar belakang politik..maka sikap dan sifat itu yang bakal saya bawa.." - Datuk Halim 

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger