Label 10

Home » , , , » #PRU13 :Anak Calon PKR DUN N33 Port Dickson Ada Rekod Jenayah Kerana Menyamun

#PRU13 :Anak Calon PKR DUN N33 Port Dickson Ada Rekod Jenayah Kerana Menyamun

Written By AAKJ on Monday, April 22, 2013 | 9:03 PM



Ada pendedahan tentang anak calon PKR untuk DUN N33 Port Dickson, Ravi A/L Munusamy yang pernah ditangkap polis kerana menyamun. Bagaimana calon PKR ini mampu menjaga hal ehwal penduduk-penduduk Port Dickson sekiranya keluarga beliau sendiri gagal dikawal?



SURAT TERBUKA BUAT CALON N33 PORT DIKSON SDR RAVI

Ravi

Kepada Sdr Ravi Calon PKR Port Dikson.


Mari kita tanya kepada YB Ravi ,apakah yang telah berlaku pada 13.04.2013 pada 1315 Hrs. Apakah benar menurut satu sumber Renjevan A/L Ravi no K/P Baru 940329055593 yang dilahirkan pada 29/03/1994 dan beralamat No8. Taman Tanjung Gemuk, Batu 2 Jalan Seremban 7100 Port Dikson adalah anak kepada Ravi calon DUN Port Dikson .


Jika ini adalah benar, Kami meminta Sdr Ravi menarik diri dari menjadi calon dan jangan bermimpi untuk menjadi wakil rakyat kami kerana saudara Ravi sepatutnya menjaga disiplin dan moral keluarga dahulu sebelum boleh menjaga kepentingan masyarakat setempat.


Ravi perlu menarik diri kerana diatas rosak moral dan isu kemanusian kerana anak Ravi telah ditangkap dan dituduh menyamun. Perbuatan ini amat memalukan kaum India di Port Dikson dan kami tidak mahu diwakili oleh seorang yang gagal menjaga morak dan imej keluarga. 


Kepada saudara Kamarul Baharin.


Kami memohon Tuan untuk emngambil tindakan tatatertib dan memohon saudara menjaga nama imej parti dengan menyingkirkan Sdr Ravi dari mewakili rakyat Port Diksondan memalukan nama PKR


sekian terima kasih , rakyat perihatin.
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 7:57 PM

hey pukimak, apa yg u tau pasal masalah ini? sekarang Kamarul sendiri sudah letak jawatan... cibai..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger