Label 10

Home » , » #PRU13 : Akhbar Al-Ahram Mesir Kempen Jatuhkan BN !!

#PRU13 : Akhbar Al-Ahram Mesir Kempen Jatuhkan BN !!

Written By AAKJ on Saturday, April 27, 2013 | 4:00 PM


Terjemahan :

"PILIHANRAYA MALAYSIA"

"Selepas 56 tahun berkuasa. Pemerintah terancam dengan kejatuhan."



Anwar terpaksa melutut dan membayar segalanya..jentera d Malaysia dan cai upahan d luar negara..

Anwar terpaksa melutut dan membayar segalanya untuk meraih simpati pengundi dalam dan luar negara..

Entah dari mana datangnya wang beratus juta khabarnya..KHAS untuk beliau penuhi impian untuk menjadi Perdana Menteri..ketepikan segalanya..yang penting cita-cita sejak masuk politik tercapai !

Semalam..akhbar anak haram..ehh Al-Ahram keluarkan artikel pendek..kononnya Kerajaan BN gentar dengan Anwar..kah kah kaaaah !! bukan aakj nak riak tapi nok sukko..puok kera d sana tu baru je guling kerajaan..tu pun dengar dah nak guling pula manusia yang d angkat menjadi Pemimpin mereka sendiri..perangai bingai !!

Kerja meracun otak rakyat Malaysia yang jadi pengundi d Mesir sudah bermula..!!
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 27, 2013 at 4:22 PM

negara dia sendiri tak betul.

Anonymous
April 27, 2013 at 4:39 PM

negara dia dah jahanam
negara kita aman damai
sebab tu dia sakit hati
dia tak boleh tengok masih ada lagi negara penduduk majoriti Islam hidup aman damai.
dia nak hasut nak bagi jadi macam negara dia jugak.

Kalau kita ikut macam dia, kita susah,
Lepas tu dia sorak dia kata kita bodoh.

Bila kita susah takdak sapa dalam dunia akan tolong.
Tolong bagi jahanam lagi ada.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger