Label 10

Home » » #PRU13 : Abby Kecewa Dayangku Intan Jadi Calon ?

#PRU13 : Abby Kecewa Dayangku Intan Jadi Calon ?

Written By AAKJ on Thursday, April 18, 2013 | 8:30 PM



Sehingga kini maklumat yang diperolehi Dayangku Intan akan bertanding di Pontian. Ada juga desas desus pimpinan PKR menarik semula pencalonan Dayang di Pontian dan ditukar ke Pengerang. 

Tak kisahlah letak dimana pun Dayang pasti melalui jalan sukar, silap-silap kainnya bakal 'diselak' kerana berucap secara hentam kromo. Kredibilitinya tak cukup kuat untuk melawan calon BN yang dah memang kukuh umpama tembok China.

Sebenarnya penulis kecewa kerana Abby tak dicalonkan pada PRU kali ini. Kalau nak dibandingkan antara Dayang dan Abby, ternyata Dayang jauh ketinggalan daripada Abby dari segi kelayakan dan kepetahan bercakap. Masa inilah sepatutnya Abby nak tunjukan kemahirannya memfitnah dan menabur dosa kepada orang Johor. Apa guna latihan berceramah selama ini jika tidak digunakan pada tempatnya yang betul. 

Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

April 18, 2013 at 9:04 PM

Assalamualaikum

Blog tuan telah saya pautkan dan harap tuan dapat paut blog saya iaitu http://www.bntube.tk

Jom semua pakat berkempen utk kejayaan besar Bn pada PRU13 ini

Sekian, terima kasih

Anonymous
April 18, 2013 at 11:25 PM

Puak pakatan ni memang tngu lepas Pru 13 utk masuk kubur yg digali sendiri....betul2 dah ketandusan calon...main tangkap muat je dgn mencalonkan mak dayang niii!!! Pompuan ni sjk berhijrah & dah insaf kununnya....bukan main lagi mulut mengutok Kjaan...semua Kjaan buat salah saja di mata mrk...sama mcm si abby & mak esah tu!! Aku tngok pompuan2 @ artis2 yg pro pakatan...sekor2 mulut longkang...mulut xde insuran punye!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger