Label 10

Home » , , » #PRU13 ! Abby Bertelagah Dengan Aisyah Tak Jemput Dia Ceramah ?!

#PRU13 ! Abby Bertelagah Dengan Aisyah Tak Jemput Dia Ceramah ?!

Written By AAKJ on Thursday, April 25, 2013 | 6:00 PM


Nasib artis yang guna bakat untuk dapat laba besar dalam masa yang singkat dan dengan jalan pintas !!

Sedih dan lucu..apalah nasib badan..masa dok tengah laku d pasaran..masa dok rezeki datang mencurah..ada beberapa kerat yang pikir tang nak besarkan perut tiba-tiba kerak je yang ada..jadi sampah dan d permainkan..kena jual murah d pentas politik pakatan haram !

Ada artis yang bersyukur..masa muda laku masa umur dah meningkat pun masih laku. Masa muda jadi hero atau heroin..masa umur dah naik jadi orang lama maka watak ayah atau ibu pun tetap laris..Branding dah Top..apa pun watak..rezeki d yang dapat tetap sama..itu orang yang reti bersyukur !

Ni tak..beberapa kerat artis yang nampak boleh jadi kaya kalau jadi 'ikon ceramah'..terus buat pengakuan nak berhijrahla konon..!

Sebelum PRU kan main lagi naik ceramah, hentam keliling..macam mabuk todi..semalam isi borang..malam tu juga naik pentas dan bercerita.."saya tahu segalanya kepincangan Kerajaan BN.."..tuuuiHH !! gilOOO ! hahaha

Kesian..yang berlakun jadi Leftenan Adnan terus jadi tukang usung Tin Milo..minta derma jihad PRU..yang jadi Inspektor..menyalak merata..akhirnya tak dapat jadi calon dan tak d jemput ke tempat rakan artis yang jadi calon..

Aisyah d Jempol..Dayang Ku Intan d Pengerang !! Abby ? adehHHH !!
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
April 25, 2013 at 6:40 PM

lain kalilah..ambil SPM lagi skali..x pun masuk balik sekolah agama...nak jadi YB kunun...hahahahaha

Anonymous
April 25, 2013 at 6:43 PM

TALIAN HAYAT SETAN UBN!
UBN-- umno/ mca / mic/ gerakan ..sedang pupuk budaya politik autocratic, fanatic, racism, extremism, fascism & terrorism -- undemocratic manners... cukup BAHAYA! ... amalan ekonomi kapitalisme & corrupt dalam pentadbiran negara juga menyumbang kepada kegagalan tanggungjawab sosial!

UMNO sekular asobiah amat menyanggahi syarak prinsip KEPIMPINAN KHULAFA' (Caliphs' Leadership) & SYURA (Tauhidic Democracy) ---- UMNO bila mau kembali kepada kepimpinan Islam yang sebenar & dasar parti berteraskan Islam syumul?

Atas kepincangan sistem politik, ekonomi & sosial yg semakin parah..... maka sudah wajar rakyat bersatu menolak keegoan UMNO/BN dan kita bina perubahan bersama atas semangat Perlembagaan dan prinsip Rukun Negara!

pru13... undi ABU... "KO UMNO.. BN KO" Amiiin.

Anonymous
April 25, 2013 at 10:25 PM

Apa kau merepek ni babiiiiiiiiiiiiiii

April 26, 2013 at 9:02 AM

PAS memang akan kutip segalanya yang dah bermoral rendah....yang dah tak diperlukan, yang menjadi virus2... yang nak bertaubat masuk syurga...

Anonymous
April 26, 2013 at 10:48 PM

Anon 6:43, apa yg kau merapek haaa!!!

April 27, 2013 at 2:04 PM

Abby lak berterusan kegersangan..dok tengah cari anak ikan nak bawa berjalan keluar negara..lempiaskan air yang dah naik kekepala..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger