Label 10

Home » » #PRU13 : 7 NGO Ternama Kelana Jaya Aku Janji Bantu Calon BN Parlimen !

#PRU13 : 7 NGO Ternama Kelana Jaya Aku Janji Bantu Calon BN Parlimen !

Written By AAKJ on Sunday, April 21, 2013 | 3:00 PM


Loh Seng Kok (biodata klik d SINI) seperti yang aakj cerita beberapa hari yang lalu ketika d majlis penerimaan watikal lantikan calon, beliau tidak asing lagi d Kelana jaya. Beliau mantan ahli Parlimen kelana Jaya pada penggal 2004 dan pada PRU12 beliau d minta beri laluan pada Pemimpin MCA yang lain namun calon itu GAGAL pertahan kerusi BN !




Kini, umpama beliau berjuang bersama jentera BN Parlimen Kelana Jaya bagi mengambil semual keusi itu..
"..ianya satu comeback.." sambung beliau..

Belum pun sampai 24 jam selepas penamaan calon berlalu dengan aman dan sempurna..beliau d kunjungi oleh 7 persatuan penduduk yang besar ahlinya termasuk NGO yang aktif d Kelana Jaya. Mereka semua dengan satu tekad..inginkan Loh Seng Kok kembali menjadi Ahli Parlimen untuk kerusi Kelana Jaya !

"Walaupun saya juga bukan calon favorite seperti calon BN yang lain d Dun Seri Setia dan Subang Jaya namun Tuhan bagi kita petunjuk, nombor calon saya adalah No 1.." ujar Loh dengan nada yang serius..

"Kalau dulu saya mempunyai track rekod yang cemerlang semasa menjadi Ahli Parlimen, bahkan 100% kehadiran saya d Parlimen adalah kayu pengukur betapa saya komited dalam membawa amanah rakyat saya.."

Loh bertanding 3 penjuru, beliau berhadapan dengan calon baru PKR, Wong Chen dan calon Bebas, Ton Sin Wah.

Mana–mana kerusi yang telah hilang dari pegangan Barisan Nasional pada tahun 2008, dan YB pembangkang (penyandang) yang gagal membuat tugasnya sebagai YB, adalah kerusi yang amat sempurna untuk kerajaan Barisan Nasional untuk berkerja kuat dalam mendapatkan balik kerusi tersebut.
Kini pengundi di Kelana Jaya muak dengan YBnya mahukan YB baru yang mampu membela mereka. Kawasan pengundi Kelana Jaya yang majoritinya kaum cina masih menunggu sesiapa yang mampu bersuara untuk mereka.
Aakj cukup yakin, Barisan Nasional mampu ambil semua kerusi d Kelana Jaya..doakan yang terbaik ! aminn..



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger