Label 10

Home » , , » #PRU13 : 5 Mei Bakal Berdarah ?!!

#PRU13 : 5 Mei Bakal Berdarah ?!!

Written By AAKJ on Saturday, April 27, 2013 | 9:30 PM





Tempoh empat hari sebelum hari mengundi 5 Mei ini dianggap saat paling kritikal kerana pada masa itu dikhuatiri akan berlaku insiden buruk yang snegaja dirancang untuk membolehkan PRU13 berpihak kepada pembangkang.

Bekas pengasas PKR, Ng Lum Yong berkata, segala-galanya boleh terjadi dalam tempoh berkenaan memandangkang Anwar adalah seorang pemimpin yang sanggup melakukan apa saja demi mencapai matlamat politiknya. 


Tambahan pula katanya, PRU13 telah dianggap sebagai pilihan raya yang paling getir dalam hidup Anwar dan atas sebab itu beliau perlu membuat sesuatu bagi memastikan karier politiknya tidak berakhir.

"Satu perkara lagi, Anwar telah menerima banyak dana daripada pihak asing untuk pilihan raya kali ini dan mahu tidak mahu beliau perlu menang seperti yang diminta oleh penyumbang-penyumbang dana berkenaan. Inilah yang berlaku sekarang, satu insiden buruk tidak boleh kita tolak kerana segala-galanya boleh berlaku, tambah-tambah lagi dalam tempoh kritikal iaitu 1,2,3 dan 4 Mei" katanya ketika bercakap sebagai ahli panel dalam Forum Nasional: Pakatan Yang Tak Sepakat...seterusnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 27, 2013 at 10:01 PM

rakyat umum memohon polis dan semua pihak berkuasa mengawas keadaan agar dapat menghenti dan menggagalkan sebarang usaha jahat sebelum ia nya dilakukan. rakyat menaruh harapan penuh kepada polis dan pihak berkuasa.

Anonymous
April 27, 2013 at 10:33 PM

POLIS kena tunggu arahan pak menteri AMARAN dulu la....

Anonymous
April 27, 2013 at 10:37 PM

ANWAR kata polis tu anjing. Anwar tu siapa?

April 27, 2013 at 10:53 PM

ya 5 mei pasti berdarah utk mereka yg period dan buasir berdarah- tak abis2 nk takutkn orang

Anonymous
April 30, 2013 at 9:41 PM

16 september tak dapat jadi PM. kali ni 6 mei pun tak dapat juga. apalah malang nasib anuar. semua sudah diusaha. takdir Allah tidak dia pecaya. hidup didunia hati tersiksa...dendam pada tok det dan umno.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger