Label 10

Home » , , , » #LahadDatu : Foto Bot Pengganas Kiram Juga Kebal

#LahadDatu : Foto Bot Pengganas Kiram Juga Kebal

Written By AAKJ on Thursday, April 11, 2013 | 5:00 PM



Masyarakat Tausug yang berada d bawah 'kuasa' Kiram III d perbodohkan hidup-hidup oleh ketua mereka yang gelarkan dirinya sendiri malah yang menabalkan dirinya sebagai Sultan Sulu yang sah dan kekal sah terhadap Sabah !

Di perbodohkan kononnya Kiram III mempunyai 'kuasa keramat'..mampu buat apa saja..mampu tilik apa saja..mampu bernujum apa saja malah mampu hantar santau angin beracun pada siapa saja.

Telah lama Kiram III mengupah orang-orang belaan beliau untuk mencanangkan kehebatan beliau dalam Ilmu yang kononnya anugerah Allah dan Bahalol Kiram berjaya menutup kelemahan beliau kerana bimbang warga Tausug sudah tidak percayakan beliau lagi.

Kerja hina dengan meracun pemikiran Sulu Filipina atau Tausg ini bukan kerja sehari dua..dah berpuluh tahun masyarakat Tausug ini hidup dengan kepercayaan karut dan tahyul ini...dah sebati..dan jadi darah daging !

Aakj ada paparkan foto pengganas Kiram ini dalam beberapa artikel..semua pengganas Kiram ada tangkal..pelbagai jenis hinggakan kepada seluar dalam pun kena pakai yang warna putih sahaja..kononnya akan kebal dan tak makan dek peluru walaupun yang datang itu peluru M-16 !

KLIK d SINI dan anda akan lihat betapa kebalnya puok taik ni..terbarai kepala kena peluru M16 !!




Betapa bodohnya pengikut taksub Kiram, hingga mereka sanggup datang berhimpit dalam perahu kecil yang kononnya akan selamat sepanjang perjalanan..Perahu pun KEBAL !! hahahah bingai tak bertempat puok taik ni..

Kelmarin..32 orang datang lagi..belum sempat buat apa-apa dah kena kepung d perairan Malaysia..kalau dah kebal..lawan la masa kat tengah laut tu dengan anggota keselamatan Malaysia..nak tengok muka 'kosong' kena peluru boleh laa...tuuuiHHH kebal konon !! sesat !



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger