Label 10

Home » , , , , , » Gambar Aksi Seks Nik Aziz Ciptaan UMNO Atau Pakatan Haram ?!

Gambar Aksi Seks Nik Aziz Ciptaan UMNO Atau Pakatan Haram ?!

Written By AAKJ on Monday, April 1, 2013 | 2:48 PM



Allahhuakbar !! ini saja yang mampu aakj ucapka bila melihat poster foto Nik Aziz sedang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di Mekah.

Foto impose ini sedang rancak dipamirkan dalam medium maya, Facebook sejak dua tiga hari yang lepas. Seperti biasa, penganut taksub totok pakatan haramjadah dengan cepat melontarkan tuduhan bahawa ini 'game' UMNO BN.

Apa yang aakj nampak, ianya merupakan strategi 'over kill' yang melampau yang cuba di sogokkan ke dalam minda pengundi atas pagar. Kononnya UMNO BN sanggup memfitnah sehingga menuduh Nik Aziz, Tuan Guru yang tiada dosa sanggup melakukan perbuatan zina di Kota Suci Mekah.

Kenapa tiba-tiba foto impose aksi 'sang keramat' ini di keluarkan ?

Perasan tak, sejak kebelakangan ini apa cerita yang hangat yang tak mampu ditangkis oleh Ketua Pakatan Haram? Bukan setakat still foto namun video aksi miang melampau Anwar dengan Mahasiswa yang dikatakan berlaku di Hotel Hilton KL mula mempengaruhi penyokong Anwar yang selama ini termakan dengan pengakuan Anwar dan Jijah bahawa mereka difitnah.

Penyokong atas pagar mula percaya, video yang dirakamkan di Hotel Hilton itu memang sah Anwar. Video versi warna dan suara si pelaku aksi terkam itu juga milik Anwar.

Beberapa strategi Anwar dan pasukan cyber troopernya guna untuk mengalihkan pandangan rakyat Malaysia bahawa ini semua kerja UMNO BN tanpa menampakkan bahawa mereka di ambang perpecahan sesama sendiri. Semua strategi mereka GAGAL secara TOTAL !!

Kes Liwat I & II sudah cukup bagi rakyat Malaysia tahu bahawa Anwar memang kaki liwat. Hakim tidak pernah keluarkan kenyataan mahkamah bahawa Anwar tidak bersalah kerana beliau BUKAN meliwat.

Kes Liwat I : Ada hubungan jenis Anwar dengan Azizan namun kerana Azizan lupa tarikh maka Azizan kalah dalam perbicaraan.

Kes Liwat II : Ada berlaku hubungan penetrasi pada dubur mangsa namun kerana bahan bukti atau DNA "rosak" maka Saiful kalah dalam perbicaraan ini. Kes ini masih dalam Rayuan !!

Belum reda kes Liwat II, datang pula video Anwar yang melanggan pelacur cina dengan bayaran RM2800 untuk 8 minit beraksi, Dato Eskay siap bersumpah laknat bahawa beliau yang bawa Anwar malah menemani Anwar sehingga ke ranjang zina namun isteri Anwar, Wan Azizah bersama hanya seorang saja anak perempuan Anwar, mati-matian menyalahkan UMNO BN, jam omega sebagai bahan bukti sampai hari ini masih jadi misteri laci kamar tidur Wan Azizah !

Belum sempat sejuk, masih suam kuku, timbul pula video Anwar bersama Mahasiswa di Hotel Hilton. Kali ini Wan Azizah sudah tak mampu naik pentas ceramah untuk pertahankan Anwar. Perut Anwar kali ini sudah buncit tidak seperti yang dengan pelacur, ketika itu perut Anwar kempis. Wan Azizah keliru ? atau Wan azizah sudah lama tidak melihat batang tubuh Anwar tanpa baju ?

Di saat tak sempat menjawab dan berikan 1001 alasan, tiba-tiba, Setiausaha parti milik Anwar sendiri letupkan cerita, VIDEO SEKS NURUL IZZAH juga ada dan Saifudin Nasution sendiri senyap-senyap menonton video yang d katakan wajahnya tak tumpah seperti anak perempuan Anwar dengan seorang Pensyarah Universiti Tempatan !

Kenapa tiba-tiba orang Anwar ini melenting awal sebelum video yang d katakan mirip wajah saling tak tumpah seperti Nurul Izzah. Kenapa tiba-tiba buat sidang media bercerita tentang video yang hanya beliau saja yang lihat bersama rakan lain ? 

Apakah cerita perpecahan dalam parti milik Anwar sudah tiba d kemuncaknya ?

Siapa dalang yang begitu berkuasa memecahbelahkan Anwar dan Wan Azizah?
Apakah dendam YB Jamban kerana ada orang lain yang dia dendam disebabkan aksi zina dalam jamban antara beliau dan wanita simpanannya pecah lebih awal ?

Bagaikan hujan peluru, bertalu tanpa belas kasihan, datang dari pelbagai arah, samada dari kononnya UMNO dan juga datang dari kem sendiri untuk bunuh sesama sendiri demi kerusi PRU13 !

Dari kebejatan moral  Anwar, anak perempuannya, Menteri Besar Selangor, Exco Selangor, Timbalan Presiden Pas, Timbalan Ketua Menteri, Setiausaha Agung Pas, Wakil Rakyat Pas semuanya mula terasa bahang neraka yang tak mampu mereka tepis lagi. Benarkah atau palsukah video atau foto mereka ini. Aakj tak nak tuduh cuma aakj dengar kisah-kisah sundal mereka ini.

Mana mungkin hubungan seks haram mereka angkara UMNO BN ?
Siapa pasangan zina mereka  ? Ahli UMNO ?

Dalam mereka menepis dan meracun otak rakyat Malaysia, ada yang terbaru, kini melanda pelbagai peringkat kepimpinan dalam pakatan haramjadah.

Terkini, Ketua Penerangan Pkr Merbok dengan kelakuan yang memalukan diri dan anak isteri. Gian melancap dengan rakan Facebook dan akhirnya gambar beliau melancap tersebar ke seluruh dunia ! Angkara siapa ? Siapa yang beraksi dan UMNO juga di persalahkan !! Klik SINI

Khabarnya Ketua Penerangan ini yang juga merangkap jawatan Ahli Majlis Sungai Petani sudah di pecat. Jadi anjing hitam demi nak m=nampakkan bahawa parti mereka telus !

Terbaru, semalam, keluar juga gambar aksi seks dalam bilik mandi yang d katakan aksi Naib Pengerusi Wanita Pkr Penang dengan boy simpanannya pula di dedahkan oleh kawannya sendiri. Kawan dari sama parti !! klik SINI

Yang paling menyedihkan, ada doktrin secara senyap-senyap sedang berlangsung antara dalaman parti :

"..masalah moral hanya masalah kecil, isu zina dan liwat hanyalah isu peribadi, janji, Anwar masih dan tetap berkaliber menjadi ketua kita.."

Pas terpaksa akur demi nak selamatkan kerusi wakil rakyat. Dap sepertibiasa, yang penting mereka kekalkan sebagai dominan dalam ikatan 3 parti yang takut untuk tubuhkan ikatan rasmi antara mereka !!

Kini setelah pelbagai kaedah dan strategi yang pakatan haramjadah gunakan, akhirnya lahirlah FOTO IMPOSE dengan menggunakan nama Nik Aziz sebagai mangsa..kononnya nak tarik simpati rakyat Malaysia bahawa UMNO BN sudah keterlaluan dalam isu pembongkaran Cerita Seks pemimpin pakatan haram.

Pakatan Haram jadah lupa, video dan foto aksi rendah moral tahap binatang yang dipaparkan selama ini bukan Foto Palsu !! 

Tanya Tian Chua, siapa yang buat foto palsu PM dan Altantuya ?
Kenapa Tian Chua mengaku dia yang buat ? bimbang d saman ?

Cuba tanya Tian Chua, foto d atas siapa yang buat ? Hasil kerjatangan tu tak ubah seperti yang PM dan Altantuya !!

Kesian Nik Aziz, terkejut boleh buat dia pitam dan....innalillah...

Kepada Nik Aziz..buatlah solat hajat, minta Allah swt hancurkan siapa saja yang buat gambar ini..!! aminnnn








Share this article :

+ comments + 28 comments

Anonymous
April 1, 2013 at 3:34 PM

WOW!! saper la sanggup buat super impose Nik Aziz ni...? mmg tak patut... Aper lagi? kumpulkan la orang ramai2 dan doa KO kepada yang buat nie... he he he..

Anonymous
April 1, 2013 at 8:25 PM

astaghfirullahallazim...

April 2, 2013 at 12:36 PM

APA TERUK SANGAT NI BRO!! GUA DAH KENA..NANTI LU PULAK KENA!!

April 2, 2013 at 2:39 PM

Ni artikel berbentuk sarcasm... Yang faham.. faham lah... Takkan lah nak kene saman kalau buat artikel berbentuk sarcasm ye tak... Court pun cerdik.. Steady AAKJ...

U ulang I saman... Aik? Dah kene saman... Komen kat atas tu dah kene saman ke?

Anonymous
April 2, 2013 at 4:53 PM

puak UMNO la punya kerja niewww...
puak prut & hati kotor...
habis tu korang pkir siapa lg...
korang FITNAH ulamak... korang jwp la kt akhirat nnty k !!!
Ulamak yg zikir al-mathurat xlekang dr mlut iyewww korang FITNAH !!!
apa ke BODOH nyewww korang niewww...
takut kalah punya pasal tu sbb puak UMNOGOK sanggup buat mcm2...
bukak la mata korang... UBAH UBAH UBAH !!!
malaysia harus d ubah kepimpinan... UMNO dh x relevant lg...
smoga korang sumew peroleh HIDAYAH...

Hidup PKR!!! Takbirrrr !!! ;8)

Anonymous
April 2, 2013 at 9:38 PM

Kepada sedara2 islam dan org2 melayu yg tahu ini hanya palsu semata mata jgnlah kita berpecah belah hanya kerana fitnah yg sengaja diadakan oleh org2 kafirun demi kepentingan mereka.. Semoga Allah membinasakan org yg buat fitnah terhadap TGNA.. Umno & PAS tidak bersalah dlm hal ini..

Anonymous
April 2, 2013 at 10:02 PM

npe ske fitnah nik aziz ye ?? cbe la fitnah diri sendiri kan bguz.. tak la kacau hidup org .

Anonymous
April 3, 2013 at 12:32 AM

lu mcm taik la wat post,smua org pas rasa bahang panas neraka??!!apa ni bro?lu tulis ikut sdap mulut ja..umno dan pas parti politik,tp lu nak laga2kan pengikut parti nape??akai ada,guna..ntah btoi ka x cita pun xtau..nnt jd fitnah...bnyk sgt ka pahala...

April 3, 2013 at 1:59 AM

Gadis di kota tinggal kepinggiran,
Anak seluang mati di sinar cahaya,
Keris dihunus tersalah sasaran,
Banyak keris tak pulang ke sarungnya.

Anonymous
April 3, 2013 at 3:33 AM

bodoh punya UMNO...penyokong2 UMNO pn sama gak bodoh..najib nak jadi pemimpin negara??pimpin isteri sendiri pn fail,pakai tudung macam haram..klau dah betol2 bagos untuk rakyat,pegi la bagi ceramah bagai instead of nak mereka-reka fitnah..kapir betol kerajaan skrg

Anonymous
April 3, 2013 at 5:49 AM

macai pkr ni cepat melatah. aakj tk cakap psal najib layak jadi pm. dia ckp, siapa buat tuduhan mcm ni. siapa bodoh skrg?

Anonymous
April 3, 2013 at 9:45 AM

Hmmm..semoga Allah melindungi mereka2 yang baik dan menjahanamkan mereka2 yang mereka2 cerita dan fitnah ini..

Anonymous
April 3, 2013 at 1:44 PM

Tiada dosa? HAHAHAHAHAHA
Siapa nik aziz ni sampai takde berdosa? Nabi? Wali ? Sedangkan Wali ada yg berdosa masuk neraka
selagi bergelar manusia selagi itu la kita ni berdosa baik kecik mahupun besar.

Anonymous
April 3, 2013 at 3:24 PM

jgn la slh kan umno ker...asl ada jer klua bnda2 mcm ni msti slhkan umno...tah2 org kafir dlm pakatan yg buat..kita x tau..skrg kan da rmi yg suka melaga laga kan sesama sendiri...walaupun aku skong bn, x bmaksud aku suka dgn aper yg mereka buat jika bnr puak umno yg buat..cuma kpd nik aziz, bdoa la agar minta tuhan hancurkan kaum yg suka mengedit2 gmbar mcm ni...jgn slhkan sesapa terutama pm ker..dorg pun x der masa nk buat..byk lg bnda lain nk pikir...doa org teraniaya cpt termakbulkan, jd mta pd tuhan..dan jgn la slh2 kan tuduh2 x der bukti...-PUTERI SEDEY-

Anonymous
April 3, 2013 at 5:59 PM

bnyak2 berdoa.. supaya tuhan berikan hidayah..

Anonymous
April 3, 2013 at 8:09 PM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..
ASSALAMUALAIKUM..
tujuan saya komen kat sini bukanlah utk mnyokong mana2 pihak.. tapi utk mmberitahu anda sesuatu.. jika benar, biarlah Allah yg mmbalas prbuatan mereka.. jika tidak, biarla Allah juga yg mghukum.. bukan kita..

Anonymous
April 4, 2013 at 5:22 AM

Yang buat article ni pun pencacai BN jugak. Jangan pura pura betul kalau dah salah. BN BABI!

Anonymous
April 4, 2013 at 8:02 AM

aku heranlah setiap kali Anwar dan anak beranak dia nak lakukan seks mesti tangkap video punya..sama gak ngan nik aziz pun wat seks mesti nak tangkap video. Lagi aku heran video ni sume kuar kat blog pro UMNO..ops mungkin orang pakatan yang buat gak kot..hahahaha.

Anonymous
April 4, 2013 at 10:06 AM

ntahla..knp gambar2 lucah je ada...xpaham...knp smpai sekarang xde complaint psl nik aziz pakai duit rakyat buat umah besar ke..bg projek kat kroni kr..songlap duit berjuta-juta ke...hmmm...30 thn nik aziz manage kelantan...xde plak kite dgr hutan kena gondol....sebab dh xde modal la ni...

Anonymous
April 13, 2013 at 7:26 AM

Satu ja!! Ya Allah hancurkanlah barisan nasional! Berikanlah balisan yang setimpal kepada semua pemfitnah! Amin!!

Anonymous
April 13, 2013 at 7:28 AM

Matikanlah semua pemfitnah dalam keadaan paling hina! Amin!!!

Anonymous
April 17, 2013 at 9:58 AM

hahahaha.. bingai PKR.. sendiri buat impose gitu.. nak menang sangat la tu.. Loserrrrrrr

Anonymous
April 17, 2013 at 10:01 AM

salam Pengomen2 sekalian.. jom buat solat hajat laknat kenakan pembuat gambar impose tue.. konfirm orang PKR atau orang pas pis pus yang kena.. buat gambar begitu semata2 nak mintak kesian.. hahahah Pakatan Rakyat LOSER.. dah tak ada modal la tue...

April 23, 2013 at 12:29 PM

Salam blogger Malayasia :) salam kenal yah, ikutan berkunjung. Dan ane tunggu juga kunjungannya :)

May 4, 2013 at 2:08 AM

Jika ini fitnah tanggung lah azab siksaan AllahSWT

Anonymous
May 5, 2013 at 4:28 PM

jangan marah sangat bro,rakyat tahu sex pemimpin pr termasuk pas tak kira lah dia tok guru ke ulamak ke semua ada simpan perempuan perempuan gebu tak payah salahkan org lain itu ada lah balasan allah org yg suka menghina ugama islam dan tidak membela ugama nya nasib baik tak jadi batu kalau tidak habis lah nabi pas nik aziz jadi batu kerana berzina di mekah.

Anonymous
July 30, 2013 at 2:29 PM

dosa pahala tuhan tentu kan... kita manusia xlyak cakap pasal dosa pahala...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger