Label 10

Home » , , » Cincin RM 24 Juta Di Pamirkan Dalam Harakah Haram Jadah !!?

Cincin RM 24 Juta Di Pamirkan Dalam Harakah Haram Jadah !!?

Written By AAKJ on Thursday, April 4, 2013 | 7:00 PM


Harakah 1-4 April 2013 ms F8


Antara edarkan buku biografi Rosmah di sekolah dengan mengangkat seorang peliwat yang Nabi tidak mengaku umat sebagai PM, mana yang lebih gila ?

Apa itu liwat ? Perkataan liwat itu adalah bahasa yang diplomasi. Kalau diterjemahkan kepada perbuatan ianya bermaksud seseorang lelaki memasukkan kemaluannya ke dalam lubang dubur seorang lelaki lain. Jijik tak ? Dengar pun dah rasa nak termuntah.

Betapa Nabi marahnya kepada lelaki yang mengamalkan perbuatan sedemikian , sampai Nabi pun tak mengaku lelaki sedemikian sebagai umatnya. Tetapi di Malaysia ada sebuah parti islam yang dikatakan dipimpin oleh ulama-ulama yang mengaku dirinya ulama pewaris Nabi sanggup berketuakan seorang peliwat. Bukan sahaja sanggup berketuakan seorang peliwat, malah sanggup untuk menabalkan seorang peliwat sebagai PM bagi memimpin sebuah negara yang majoriti rakyatnya orang islam.

Seterusnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 11 comments

April 5, 2013 at 3:39 PM

wau surat khabar lidah bercabang mcm harakah daily tak habis-habis membuat fitnah terhadap rosmah...terbitan biografi merupakan satu langkah yang bijak untuk menyelami penjalanan hidup isteri perdana menteri..takkan nak terbitkan buku biografi azizah yang entah apa-apa hanya pandai duduk diam jer..tiada apa pun dilakukkan oleh jijah omega

April 5, 2013 at 4:09 PM

hai kata PAS parti perjuangkan agama..
sejak bila berulang ulang menyiarkan cerita palsu serta fitnah bukan dalam agama nabi ajar kita walaupun musuh pun kita kena bercakap baik2 tanpa menguris hati mereka..
inikan pula isteri pemimpin...
haila lakonan2

April 5, 2013 at 4:14 PM

cincin yg d gembar gemburkan oleh pakatan harami yg konon nyer rosmah beli x de pun.... mereka hanya tahu memfitnah rosmah dengan pelbagai fitnah jahat...nmpak sangat la pakatan harami nie sudah kekeringan modal untuk pru nie...asyik spin dan spin cerita yg x betul untuk d jadikan modal menipu rakyat tp malang rakyat x sebodoh pencacai2 pakatan harami yg selalu d perbodohkan oleh pemimpin2 nyer....

MIRA EDORA
April 5, 2013 at 4:19 PM

PAKATAN HARAM JADAH NI DAH TAKDE MODAL LAIN SELAIN MENABUR FITNAH KAT DS ROSMAH, SEBAB TU PAKATAN KATA DS ROSMAH BELI CINCIN 24 JUTA TAPI KAN MEREKA DAH MALU SEKARANG NIE BILA CERITA SEBENAR TERBONGKAR YG CINCIN ITU HANYA UTK PAMERAN BKNNYA DS ROSMAH MEMBELINYA. LAIN KALI BILA NAK TUDUH SESEORANG TU ADAKAN BUKTI YG SAHIH DULU JGN DOK DGR CITE ANWAR GILA TU.

adik 80
April 5, 2013 at 4:21 PM

biasalah paper harakah kan dah dimonopoli oleh anwar sepenuhnya mana blh takde cerita fitnah tentang rosmah nanti anwar tak bayar pulak kan susah mereka. tulah lain kali jgn suka menuduh rosmah sebarangan sedangkan dia langsung tak beli cincin 24 juta tu tapi pakatan haram nie tak hbs2 buat fitnah aje kerja drg nie.

kak bedah
April 5, 2013 at 4:23 PM

ni yg aq rasa nak jentik sekor2 sebab buat fitnah kat ds rosmah kononnya cincin tu milik beliau tapi pada hakikatnya bila bukti di pamerkan dah sah2 bkn ds rosmah yg beli itu hanya utk tujuan pameran saja . apa lagi pakatan sial ni nak buat fitnah lps ni pada ds rosmah ni......

dolmat..
April 5, 2013 at 4:28 PM

Islam mengajar kita supaya tidak membuat fitnah pada org seperti mana yg pakatan haram jadah ini lakukan pada rosmah selama ini. apa salah rosmah pada pakatan ni sehinggakan mereka sanggup menuduh rosmah kononnya membeli cincin 24 juta tu sedangkan bukti dah ada depan mata tapi paktan tetap nak menafikannya, inilah perkara paling hina aku tentang pakatan kerana bila org bagi bukti video anwar mereka kata fitnah belaka, anwar dianiayai pi mampuslah krg ni yg sokong anwar.

kelly eng
April 5, 2013 at 4:41 PM

biasalah perangai pakatan nie mcm ketuanya tu yg asyik suka nak menyalahkan org lain aje dan tak hbs2 menabur fitnah kat rosmah sedangkan rosmah adalah wanita terhebat di negara kita kerana dia juga mempunyai jiwa rakyat. setiap apa yg rosmah buat setakat ini semuanya membawa manfaat kepada rakyat kita. so aku harap tak perlulah nak kecoh lagi pasal cincin 24 juta tu baik krg cari mana jam omega anwar tu.

April 5, 2013 at 7:55 PM

pembangkang dgn fitnah mmg tak blh dipisahkan.. depa mmg suka sgt buat keje mcm tu!! tgklah mcm2 yg depa dok fitnah psl cincin tu kononnya Rosmah pny lah apalah tp padahal satu bukti pun tak ada yg mensahihkan bnda tu!!

April 5, 2013 at 8:19 PM

keje pakatan sial ni mmg suke menabur fitnah,sama la cam ketua dyorg si peliwat tu.
cam pe je duk ulang2 tuduh cincin tu rosmah punye,kalau betul dia punye maka bagi la bukti wahai anjing2 sekalian.
bukti xde,pastu duk tuduh cam sial.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

April 6, 2013 at 1:47 AM

maka akan terlopong mulut2 si pencacai PR apabila mendengarkan perkhabaran ini..fitnah mereka sekali lagi dipatahkan oleh UMNO/BN..mereka sering kali menuduh rosmah dengan bermacam2 tuduhan hanya dengan menggunakan mulut mereka,cuba bayangkan kalau ada video tentang rosmah??mahu heboh satu negara,sampai ke kiamat la mereka kata video tu betul,video blh dijadikan bukti..tapi sygnya bila video membabitkan anwar ibrahim melanggan pelacur,mereka terus mmbutakan hati dan mata,memekakkan telinga mereka utk mndengar kebenaran itu dan ini semuanya hanaya disebabkan satu perkara sahaj..!!mereka telah dibutakan oleh kaum yang mengaku ULAMAK tapi sebnarnya MUNAFIK yang berselindung di sebalik serban mereka...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger