Label 10

Home » , , , , » wOO !! Guan Eng Cepat Hulurkan Bantuan RM 30k Setiap Keluarga Syuhada !! Hinaan Polis Anjing Cuba Di Padamkan !!

wOO !! Guan Eng Cepat Hulurkan Bantuan RM 30k Setiap Keluarga Syuhada !! Hinaan Polis Anjing Cuba Di Padamkan !!

Written By AAKJ on Sunday, March 3, 2013 | 10:00 PM

Photo: sahabat yang aakj sayangi !

kita tak mampu ke sana..tapi kita mampu berdoa agar semuanya selamat..anggota keselamatan..penduduk kampung dan seluruh rakyat sabah..

-jangan hina anggota kita..mereka sedang pertaruh nyawa
-jangan lupa orang kampung..mereka juga sedang menyabung nyawa...




perghHHHH !! bahang kekalahan mula terasa..puok kera dah menggelitik..menggelupur..ada yang kata sawan anjing..ada yang kata puok kera ni dah kena sawan babi hutan..ada yang tak seronok dengar puok kera ni kena sawan yang paling maksima..sawan 'manifesto bukan janji" !!

Bukan setakat kerana sawan manipistol tu..malah laporan dari seluruh agensi swasta samada yang pro BN dan pro pakatan haram juga melempang muka pemimpin pakatan haram jadah sebaik saja konvensyen mengukir janji yang tidak janji dan manifesto yang entah apa sebenarnya...semua yang d lancarkan karut bagi pandangan penganalisis samada penganalisis ekonomi yang non partisan atau penganalisi ekonomi yang memang pro pakatan haram jadah...ketepek atas muka !!

Gelabah makin kuat terasa bila insiden Lahad Datu dilihat tidak menyebelahi puok kera ni bila Tian Chua Anak Vavi mulakan serangan awal sebaik saja Anggota Keselamatan gugur syahid..belum pun d kebumikan Tian Babi mula menghina UMNO dan BN..ketika sanak saudara dan seluruh kerabat POLIS Di Raja Malaysia bersedih..pukima# Chua cuba tunjuk samseng !! tuuuiHHH !!

Bila Chua Babi panik dan mula sedar bahawa mulut jubo nuar dia dah berbau hapak..anjing-anjing peliharaan yang d upah bermain d dunia maya mula menyalak menyokong apa yang d katakan oleh Chua Babi..UMNO yang salah !!

Selama ini..tengok video d atas..apa yang puok kera ni tak panggil atau gelarkan POLIS ? POLIS ANJING !! itulah yang cuba mereka terapkan dalam kepala rakyat Malaysia yang mereka anggap bodoh !

Ketika himpunan babi babi d KL 1.0 hingga ke himpunan sayang samsidar..apa yang mereka buat terhadap polis ?..tengok video d atas berulang kali dan anda semua akan faham..hinanya POLIS d sisi anak haram jadah ini !!

Tanpa tunggu masa yang lama..tanpa tunggu meeting dengan kepala pakatan haramjadah yang lain..Guan Eng terpaksa dengan berat hati menjilat apa yang selama ini kahak hapak yang d ludah atas muka POLIS !!

Guan Eng babi tak tunggu Nik aziz..tak tunggu Azizan..tak tunggu Kalid gagap..dia cepat-cepat hulurkan kononnya bantuan simpati terhadap keluarga syuhada..berjumlah RM30k satu keluarga.

Nik Aziz terperangkap..dia menuduh penerima bantuan Kerajaan umpama HAIWAN..nak ke dia bagi..Hadi Awang kata Kerajaan Firaun yang jenis bagi bantuan pada rakyat susah membuatkan Azizan tak nak hulur apa-apa..ehhh selama ini puok kera ni tolong apa kat rakyat ?

Kalid GAGAP sebab dia dah kata MANIFESTO bukan JANJI..jadi dia selamat hahaha..tak perlu buat apa-apa dan tak perlu bantu apa-apa !! Cukuplah sekadar kalid hadir sambut jenazah syuhada sambil ketawa terbahak-bahak..gilaa !!

Guan babi kena hulur sebab dia tak kira..parti dialah paling banyak akan bertanding d PRU13..jadi dia kena kekalkan rentak 'play safe' supaya undi dia kekal..walaupun dia tahu ROS bila-bila masa bakal datang dan TUTUP parti yang berwajah rasis ? menipu dalam mesyuarat agung dan tak reti nak kira hanya 1800 undi je perwakilan..ada hati nak betulkan PRU Negara.."PRU" parti sendiri MENIPU !!

Guan Eng BABI malu sebab Kerajaan BN sanggup membela siapa saja rakyat yang d timpa bala..tak perlulah aakj atau Kerajaan BN istihar berapa kos yang Kerajaan sanggup habiskan demi kurangkan bebanan rakyat..apalagi jasa anggota keselamatan kita. 

Guan Babi ingat Kerajaan BN tak beri apa-apa..hahaha dia silap besar..cakap dalam konvensyen kartun pakatan haram jadah baru-baru ini bergegar dewan kononnya Penang duit banyak, hutang kurang..takkan RM30k sahaja ? Nak beli undi POLIS dan TENTERA ke ni ? "BR1M" ke ni ?

Menurut sumber..Guan Babi mula menggaru kepala..adakah pemberian dia itu sikit atau terlebih atau menyakitkan hati pemimpin pakatan haramjadah yang lain ?

Anwar sendiri sebagai penasihat ekonomi Selangor pun tak berani buka mulut sebab dok bersilat nak lepaskan diri kerana bukti beliau hadir berjumpa Nur Misuari sudah terdedah dan isi perbincangan juga terdedah !!

Yang kat bawah ni GUan Babi lupa ke ;


manoharan_polis_baton

...bersambung...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger