Label 10

Home » , , , , , , » Video Sengal Bakal Calon PRU13 Selangor !!

Video Sengal Bakal Calon PRU13 Selangor !!

Written By AAKJ on Friday, March 29, 2013 | 4:00 PM



Parti paling sengal d dunia..parti yang d tubuhkan hanya untuk kumpul manusia supaya kata dia tak liwat..ehh tak berzina dengan sapa-sapa termasuk dengan pelacur..parti yang d sumbat semua anak beranak supaya dapat simpati rakyat dan semuanya boleh jadi Wakil Rakyat walaupun baru saja tamat SPM..semua bini..ehh bini pun d sumbat sekali agar keseluruhan keluarga dapat gaji buta sepanjang hayat. Pencen bergaya..pencen sebagai Wakil Rakyat.

InsyaAllah kalau kita sama-sama panjang umur, kita boleh lihat bagaimana sekumpulan manusia yang memang kerjanya sakau duit dan membesar dengan cara tapaw duit parti akan taat..sujud dan setia pada parti ini. Kalah menang cerita nombor 10..yang penting boleh kaut apa yang Anwar dan ahli keluarga anwar tabur untuk mereka makan. kalau Nik Aziz dia kata..sapa yang ambil BR1M..LEMBU..hahaha sapa yang dok nga-nga tadah mulut untuk Anwar suap ni apa pula ?..

Strategi yang paling hina dalam perjuangan rakyat adalah strategi bertanding d mana kita suka..bukan bertanding d kawasan d mana kita d lahirkan, khidmat kepada rakyat d kawasan sendiri. Wakil Rakyat tak sama dan amat jauh dengan Gabenor. Ada puok kera kata kita bertanding d mana saja ni sebab Nabi saw pun hantar Sahabat-sahabat Baginda saw ke seluruh daerah dan negeri malah negara untuk sebagai Gabenor atau Duta. Bodoh tahap karat..semua tafsiran Sirrah Nabi saw d tafsir ikut tafsir akal lutut..

Ahli dan penyokong totok Anwar tahu dan sedar bahawa mereka ditipu hidup-hidup tetapi hidup mereka d bawah ketiak hapak Anwar..apa nak buat..angguk..angguk..sujud dan taat sajalah...tak suka boleh belah..! Itu makanya ramai kawan-kawan Anwar yang ada otak waras mula tinggalkan Anwar..bukan kawan biasa namun kawan yang awal, kawan yang sama-sama tubuhkan parti dan naikkan nama Anwar sekeluarga !

Ada saja alasan yang d beri untuk MEMBENARKAN apa juga yang d buat oleh Anwar...

Aakj kesian sangat dengan kaum totok Anwar...segala dosa yang Anwar buat..mereka hanya mampu lihat dan dengar..mulut terkunci..hati dah penuh dengan zulmat..termasuklah pemimpin politik yang guna jenama Islam dalam perjuangannya..kesian sungguh !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
March 29, 2013 at 5:21 PM

Meka pernah adil dgn Polis kah? Pernah meka lawat balai tengok apa masalah anggota bertugas..dgn pejabat, logistik meka..Pernah kah meka patuh atahan polis selama ini, sebab meka lah polis keian lembik..layu dan kuyu..semua di baut serba salah tak ada membantu mengutuk aja...undi jgn harap lah meka nak beri pada ka orang..keluarag, saudara mara, ipar duai , mertua dan sahabat meka

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger