Label 10

Home » , , , » Video!! Anwar "Romance" Mat Salleh

Video!! Anwar "Romance" Mat Salleh

Written By AAKJ on Sunday, March 17, 2013 | 10:43 AM




Kenapa Anwar Ibrahim perlu marah dan maki hamun wartawan?
Apa salah wartawan yang bertanyakan soalan demi rakyat yang mahukan jawapan
berhubung KLIP VIDEO SEKS dengan JANTAN?



"Fitnah jijik Umno menjelang pilihan raya.
"Umno menggunakan media untuk menyebarkan fitnah, itu namanya Melayu muslim," katanya ketika ditemui selepas menghadiri Dialog Anak Muda bersama Anwar di Bandar Utama, di sini hari ini.
Beliau berkata demikian selepas pegawal peribadi beliau beberapa kali melarang wartawan menghampiri Anwar untuk bertanyakan mengenai gambar-gambar itu yang disiarkan dalam blograjagoyang360.blogspot.com.
Malah seorang daripada mereka menuduh wartawan Antarapos sebagai munafik.
Wartawan Antarapos, Siti Sofia Md Nasir dimaki dan dikasari beberapa kali oleh pengawal peribadi Anwar apabila beliau bersama wartawan Malaysiakini dan Agenda Daily cuba mendapatkan reaksi Anwar selepas majlis dialog itu.
Anwar pada mulanya tidak mahu memberikan kenyataan dan akur dengan tindakan pegawai-pegawainya melarang wartawan daripada menghampirinya selepas majlis itu.
Bagaimanapun sejurus selepas beliau keluar daripada bilik jamuan untuk pulang, Anwar terus menuduh Umno sebagai pihak di sebalik gambar-gambar itu.
Gambar hitam putih yang dipaparkan dalam blog itu menunjukkan lelaki yang menyerupai Anwar memasuki sebuah bilik sehinggalah beberapa aksi mesra termasuk gambar bogelnya. - Antarapos




Yang MUNAFIK adalah Anwar Ibrahim Bapak Syaitan. Anwar Ibrahim kaki Jubor sememangnya anak haram yang hanya pandai merekayasa fitnah demi kepentingan politiknya.


Semua yang dilakukan apabila salah akan dihalakan kepada UMNO walhalkan KOTE yang membaham Jubor Jantan dalam Video tersebut adalah Kote Anwar Bin Ibrahim suami kepada Wan Azizah dan Papa kepada Nurul Izzah

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 17, 2013 at 11:10 AM

FITNAH JIJIK KE?

BAGI AKU PULAK, APA YANG LELAKI DLM GAMBAR TU BUAT LAGI JIJIK!!! PHUIIIH!!!

Anonymous
March 17, 2013 at 12:13 PM

Terlupa pulak nak pakai rambut palsu....

Anonymous
March 17, 2013 at 12:28 PM

AKU NAK INGATKAN ANWAR KAU MENGAKU KE TAK MENGAKU KE KEJAB LAGI BANYAK LAGI KELAKUAN JIJIK KAU YG TELAH DIRAKAM SAHABAT KARIB KAU SENDIRI AKAN KELUAR..KAMI TAHU SAMPAI MAMPOS PUN KAU TAK MENGAKU...TAK APA.. YG PENTING ALLAH DAH TUNJUK JALAN PADA KAU NUAR,.... SEBENARNYA KAU DI DERA ALLAH ATAS APA YG PERNAH KAU BUAT PADA ORANG ORANG RAPAT KAU DULU DAN SEKARANG,, KEBODOHAN KAU IALAH KAU PERCAYA ORANG RAPAT KAU.. SEBENARNYA MEREKALAH KENAKAN KAU SEBAB KAU SELALU CAKAP BESAR MELEBIHI FIRAUN ATAU BAPAK SETAN..NII..AKU MINTAK KAU TINGGALKAN MALAYSIA,, ATAU KAMI TAHU AKAN SAMPAI SATU TAHAP AHLI KELUARGA KAU SENDIRI PANDANG JIJIK TERHADAP ENGKAU,,,MAKA TATKALA ITU KAU TENGAH SAKIT KRONIK YG PELIK LAGI MEMALUKAN...INGAT KATA KATA TOK NI...aku adalah tok nensiang....

Anonymous
March 17, 2013 at 1:20 PM

Parti kencing rakyat

Anonymous
March 17, 2013 at 1:38 PM

Tentera berperang di Lahad Datu, Si dia berperang dengan jambu. FUUUUUUUUUUUUH sama-sama hebat, senario Malaysia kini.

Anonymous
March 17, 2013 at 1:41 PM

Melayu terhebat. Balum mat salleh plak.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger