Label 10

Home » , , » Video Aishwarya Rai Menari Bogel !! Di Tayangkan Di Bilik Gerakan Pakatan Haram !!

Video Aishwarya Rai Menari Bogel !! Di Tayangkan Di Bilik Gerakan Pakatan Haram !!

Written By AAKJ on Saturday, March 30, 2013 | 11:00 AM

AWAS! GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH UNTUK YANG 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA!




Mampusss...kononnya Pemimpin puok ni suci dari dosa..kebal..tak lut..kononnya tohmahan selama ini yang d rekayasa oleh UMNO BN..pergHHH Hakim tak kata begitu..barisan Hakim kata ada LIWAT !!


Aakj dengar dari sumber rapat..ada video-video sxx d pasang d bilik gerakan pakatan haram d Selangor hanya semata-mata nak tarik golongan pengundi muda belia datang ke bilik gerakan mereka..kononnya program santai orang muda !!

Malah dengarnya ada hidangan arak dan babi..yelah nak salah apa..depa bercampor hahaha..gelas sama untuk arak dan pepsi dan tangan yang makan babi panggang masih tak berbasuh terus bersalam keliling kononnya nak tunjuk akrab..hahaha bukan apa ini yang aakj d beritahu..sumber dalaman..sumber rapat.

Ada bilik gerakan yang tayangkan cerita cerita hindustan yang tak leh masuk panggung..Hindi sxx..hahaha..kantoi la weyy..nantilah aakj pun dok tunggu kawan hantar gambar..

pergHHH !! ada artis usang bakal buat kunjungan d bilik-bilik gerakan dan d temani oleh model-model usang yang kononnya pelakun baru..sekadar lepak sejam dua dan kenyit mata untuk pemuda tempatan dan pindah ke bilik gerakan lain pulak !

tunggggUUUU !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

March 30, 2013 at 11:08 AM

Kene kunyit la budak budak ni

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger