Label 10

Home » , , , , , » Video Airmata Kak Mah Gugur Kenangkan Keluarga Syuhada Lahad Datu...

Video Airmata Kak Mah Gugur Kenangkan Keluarga Syuhada Lahad Datu...

Written By AAKJ on Wednesday, March 6, 2013 | 11:00 AM


Perasaan sebak dan hiba di hati isteri pemimpin nombor satu negara tidak dapat dibendung lagi setiap kali mengenangkan nasib balu serta anak-anak anggota polis Komando VAT 69 yang maut dalam insiden tembak menembak di Lahad Datu.
Datin Seri Rosmah Mansor yang juga Yang Di Pertua Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri (BAKTI) tidak dapat menahan perasaan sedih apabila melihat anak-anak mangsa yang masih kecil dan tidak memahami pengorbanan yang telah bapa mereka lakukan.
Sebagai membantu balu-balu anggota polis Komando VAT 69 yang gugur, lantas BAKTI sebagai badan kebajikan mengambil satu langkah ke hadapan dengan menyumbangkan dana bantuan kepada keluarga mangsa.
“Hati kami amat tersentuh dan pilu mengenangkan para balu yang kehilangan suami, anak-anak yang kehilangan bapa dan ibu bapa pula yang kehilangan anak mereka...seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 8 comments

March 6, 2013 at 6:08 PM

Alhamdullslah kerana rosmab ada hati yg cko baik...mana jijsh time2 mcm ni..senyao je..laki dia penyebab org jadi balu n anak yati dia ddk diam2 kat umah...tgk rosmah ni betapa besar hati dia

March 6, 2013 at 6:12 PM

Kejadian kat lahad datu ni mmg sgt2 teruk dan tidak dijangka seluruh malaysia turut rasa kesedihan ni..apa2 pun aku amat bersyukur sbb dpt isteri pm yg sgt prihatin mcm rosmah skrg2 lnye dpt gak ringan kan beban yg ditgg oleh keluarga mangsa

March 6, 2013 at 7:38 PM

memang betutl apa pun sumbangan yang kita berikan tidak dapat menggantikan mereka,namun kesedihan yang mereka rasa kita semua rakyat malaysia dapat merasakannya..mereka berkorban bkn demi kepentingan diri tapi demi kita semua rakyat Malaysia supaya hidup dalam keadaan aman dan selesa dan kalau nyawa mereka sbgai gantinya maka mereka sanggup serahkan demi negara kita ini...dan rosmah menangis kerana naluri dia sbgai seorang ibu yg pnuh dengan kasih sayang..

March 6, 2013 at 8:38 PM

rosmah menagis sebab dia terkenangkan nasib anak2, ibu2 pejuang kita yang terkorban memeprtahankan negara sedangkan mereka masih lagi budak utk faham sama keperitan tersebut...dia seorang ibu, hati seorang ibu ni mudah tersentuh..kpd pihak yg bangang mengatakan bhwa semua ini konspirasi UMNO aku cdangkan mereka tengok muka budak2 ni, tengok muka ibu2 diorng bgaimana pedihnya hati mereka bila org menganggap perjuangan bapa dan anak mereka sbgai 'mati katak'..biadap!...

MIRA EDORA
March 7, 2013 at 2:11 AM

ROSMAH INI MEMPUNYAI HATI DAN PERASAAN, DIA FAHAM AKAN KESEDIHAN YG MENIMPA KELUARGA ARWAH. BILA TERKENANGKAN ANAK2 YG MASIH KECIL MMG HATI SEORANG IBU TAKKAN DAPAT MENAHAN HIBA SEPERTI MANA YG BERLAKU PADA ROSMAH, INI BUKAN AIR MATA PALSU YE PENCACAI2 PAKATAN.

adik 80
March 7, 2013 at 2:23 AM

taniah bakti bawah naungan ds rosmah bakti berjalan lancar dan aktif sekaligus dapat membantu balu2 pewira negara kita. sabarlah ds rosmah hati siapa yg tak sedih bila terkenang nasib anak2 arwah.

dol mat
March 7, 2013 at 2:27 AM

rosmah tak berlakon mengalirkan air mata itu adalah air mata ikhlas dari dia kerana terkenang nasib anak2 arwah, lantas bakti menhulurkan bantuan kepada keluarga arwah utk meringankan beban mereka kerana yg pergi meninggalkan mereka itu adalah tunggak yg menyara hidup sekeluarga. pencacai2 pakatan mesti akan kata yg rosmah ini berlakon menitiskan air mata. ce cite sikit siapa blh berlakon nangis depan ribuan org selain pelakon sebenar mcm anwar haram jadah itu.

March 7, 2013 at 1:53 PM

air mata DS Rosmah mmg nmpk keikhlasannya tp cuba klu si jijah tu semuanya penipuan je semata-mata... hny org yg berhati lembut dan prihatin terhadap rkyt sprti DS nie sahaja yg akn mengalirkan air mata.. bkn mcm jijah yg tau pikir psl kluarga dia saja!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger