Label 10

Home » » Tun M Tiba Di Lahad Datu Jumpa Anggota Keselamatan

Tun M Tiba Di Lahad Datu Jumpa Anggota Keselamatan

Written By AAKJ on Sunday, March 17, 2013 | 4:57 PM

"kita sendiri yang akan pertahankan NEGARA kita.." itulah antara kata semangat Tun pada semua anggota keselamatan d perjumpaan mesra Tun di Dewan Semai Bakti, felda Sahabat Lahad Datu

Kedatangan Tun sedikit sebanyak menyuntik semangat anggota kita

Terima Kasih Tun

Share this article :

+ comments + 13 comments

Anonymous
March 17, 2013 at 5:00 PM

Terbaik

Anonymous
March 17, 2013 at 5:08 PM

Terima Kasih Ayahanda Tun

Anonymous
March 17, 2013 at 5:08 PM

Pejuang Bangsa Melayu....dan Negara Melayu....

Anonymous
March 17, 2013 at 5:09 PM

I wish I could be an energetic person like Tun M.

Anonymous
March 17, 2013 at 5:13 PM

apa lak mata ni nak bergenang pulak nie, Semoga Allah Merahmati kita Semua, Amin.

Anonymous
March 17, 2013 at 5:15 PM

NAH..INI BAAARU LA..TUN KONSIKAHAN TU NOKORIKOT..MIAGAL DO KINABALU KONSIKAHAN DITI..ABARANI NAGKU E KETUA PAMBANGKANG MONGOI LD?? KADSAI TABARANI...KORIKOT NOPO EYAOO OM POLOGOSON GIA DI SAOGER. POLOGOSOONNN...SEKURANG-KURANG NGA WALAU PIA NOKOPINSIN E TUN NGA TATAP NEGARAWAN BOH.. E LO BARU NO GIA POMIMPIN ... PUJI TUHAN TUN...TQVM..MUDAH-MUDAHAN TUN HADIR AKAN MEMBAKAR SEMANGAT PDM&ATM.. TUHAN BERSAMA ANDA SEKALIAN...

Anonymous
March 17, 2013 at 5:26 PM

tidak sngka Tun sanggup dtng ke lahad dato..gugur airmata terharu dgn keperibadian yg Tun miliki....ni la kewibawaan pemimpin yg kita perlukan..ni jg la BUKTI bahawa kerajaan/BN/UMNO begitu prihatian..siapa lagi pemimpin kita yg tidak turun padang?? mana perginya pemimpin PAS? pemimpin PKR? SABAH sudah lengkap dgn hadirnya pemimpin2 No 1 Malaysia..ALLAH bersama dgn TUN serta perajurit2 negara..amin.

man on da street
March 17, 2013 at 5:37 PM

Tun Mahathir, Ayahanda Tun, Pahlawan Melayu abad terkini.Sesuai sungguh di berikan gelaran sebegini. Beliau tidak pernah berundur untuk menghadapi musuh musuh politik kerajaan Malaysia, malah mara kehadapan secara "heads on" atau "he takes the bull by the horn". Ada pernah dengar dia lari ke kedutaan asing atau meminta sedekah kepada kerajaan lain untuk memohon pertolongan, beliau menggunakan akal nya yang di anugerah Allah untuk mematikan tuduhan musuh Islam dan bangsa Melayu secara intellektual. Manusia sebegini baru betul di gelar "anugerah tuhan" kepada bumi Malaysia. Beliau sanggup ke Palestin dan serata dunia , walau pun banyak yang membangkang cara dia menegakkan bangsa Melayu, agama Islam dan hak hak dunia ketiga,beliau tak gentar. Ini baru Melayu baru, azam yang kuat tak takut pada bayang bayang, terkini di Lahad Datu. Si al juburi, pula memilih untuk ke sarawak apa hal.? Tak dak cuntoi ka wei.? Itu lah Anwar pemimpin penakut. Sewaktu zaman reformasi dan kempen bersih, beliau hanya mengapi apikan pengikut nya. Lepas tu cabut lari naik motosikal ke tempat selamat.Mampus lah korang kata nya. Syukur aku mendapat seorang bangsa Melayu yang membangkitkan semangat dan kesedaran serta maruah dan martabat terhadap bangsa ku sendiri. Syabas Tun, alhamdulillah.Malu kepada nya, sebagai seorang yang sudah senja, tetapi semangat nya mengalahkan kita yang ramai tidak mampu menandinggi nya.

Anonymous
March 17, 2013 at 6:07 PM

hero yg tak perlu didendangkan......pahlawan akan tetap menjadi pahlawan walau di mana dan dalam apa keadaan sekalipun.....

Anonymous
March 17, 2013 at 6:07 PM

Ya Allah berikanlah kesihatan yang baik untuk ayahanda tun.allahuakbar!

Anonymous
March 17, 2013 at 6:08 PM

Dapat lihat sendiri la bagaimana pembanggang tak merasakan ATM PDRM atau mungkin Malaysia ini sebagai hak mereka sendiri.. Mereka bangang denagan satu anggapan mereka satu kelompok yang terpisah dari Malaysia agaknya. Bila rakyat tak nak sokong mereka mereka salahkan BN kononnnya tak bagi publisiti kepada mereka. Aku rasa aku lihat wajah TGN Azis sewaktu jenazah tiba diKelanytan tempoh hari, maknanya liputan diberikan sama rata tetapi pihak ini bukan tahu susah payah berkhidmat , mereka hanya tahu guna air liur sahaja...

rakab
March 17, 2013 at 8:13 PM

Tun Mahathir pejuang agama, bangsa dan tanahair yang terunggul sepanjang zaman !!

Anonymous
March 18, 2013 at 10:18 PM

enapa tetiba rasa kesat kat mata ni...Tun wpun umur dh 87 sanggup lg dtg bg semangat kat askar dn polis...hidup Tun. !,Nuar juburi x npk btg idung pun...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger