Label 10

Home » , , , » Tragedi Lahad Datu !! Pakatan Haram Jadah Tidak Iktiraf Anggota Keselamatan Sebagai SYUHADA !!

Tragedi Lahad Datu !! Pakatan Haram Jadah Tidak Iktiraf Anggota Keselamatan Sebagai SYUHADA !!

Written By AAKJ on Tuesday, March 5, 2013 | 9:20 PM



VAVI !! blog pembangkang kata anggota keselamatan kita yang terkorban dalam serangan di Lahad Datu diibaratkan sebagai mati katak. Dengan tajuk 'Polis Mati Tidak Syahid', blog Suara pakatan Rakyat terus menghentam polis dan tentera yang berkhidmat di sana. 

Inilah penulis upahan Anwar dan Tian Chua yang melihat pengorbanan anggota keselamatan sebagai anjing kurap yang sememangnya patut mati. Tak ada hati perut langsung pihak pembangkang yang mempolitikkan isu kedaulatan tanah air tercinta.

Tidak perlu hendak dipertikaikan syahid atau tidak, itu semua urusan Allah. Apa yang penting ialah rasa kecintaan kita kepada tanah air dan keamanan serta pengorbanan mereka dalam menjunjung daulah negara tercinta. 

Baca SINI
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 6, 2013 at 10:00 AM

Salam..kenapa pula anggota keselamatan yang gugur di Lahad datu tu dikira sbg gugur syahid pula? Mereka gugur di tangan kaum Muslim juga, kan? Mereka bukan gugur mempertahankan kesucian agama Islam..sdra kena faahm konsep gugur syahid..dn bukan membuat satu gambaran yang mengelirukan...rujuk le mana-mana kitab yang berkaiatn dgn gugur syahid..! Waullahualam..

March 6, 2013 at 12:51 PM

Saudara 10.00 AM : Yup memang betul tapi Ajaran Islam Sebenar ada ajar ke Umat Islam berperang sesama sendiri???. Dalam erti kata lain, memulakan serang ke atas saudara seagamanya???. Bukan ke Pihak Keselamatan kita sudah beruding dahulu dan kalau boleh tak mahu pertumpahan darah. Kalau mereka(penceroboh) itu Islam sejati mereka fikir dahulu sebelum nak bunuh anggota kita.

Anonymous
March 6, 2013 at 1:28 PM

kasi bunuh sama mamat 10.00am,.hidup mcm anjing xhormat org..anjing luar dtg ganggu kita itu pejuang islam? kimak lu

akakkuak
March 6, 2013 at 1:58 PM

Samada seorang itu peroleh syahid atau tidak, itu kuasa Allah... Yg pasti, anggota keselamatan melawan musuh utk pertahan negara dan kita mendoakan mereka peroleh syahid. Bole tak kalau mrk tak nk pi pertahan negara? Boleh tak mrk jd pengecut? Bolehh.. Tp, mrk tak begitu. Mereka sanggup sbb kalu bukan mereka yg lawan, saper yg nak lawan? Kalu mrk tak pertahan, tak ke sulu tu nnt kucar kacirkn negara? Nk harap pakatan? Alahaiii... Lu pikir la sendiri... Kecoh la 10am tu...

Anonymous
March 6, 2013 at 11:05 PM

Tu laaa.... islam suruh jihad menentang kuffar... kita duk sibuk jihad ekonomi... sapai dok tau syahid ke dok syahid.... malu ke nabi je Mahsyar besok...

Anonymous
March 7, 2013 at 2:56 PM

babi punya anon10...ni bukan masa nk pertikai, ramai or simpati, ramai org brsedih, ko plak cakap camtu... aku faham niat ko, tapi ii bukan masa n pertikai...bdoh

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger