Label 10

Home » , , , , , » Terkini ! Nik Aziz Di Kejarkan Ke Hospital..Doakanlah Dia..

Terkini ! Nik Aziz Di Kejarkan Ke Hospital..Doakanlah Dia..

Written By AAKJ on Thursday, March 21, 2013 | 12:12 PM



Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dimasukkan ke hospital malam tadi selepas mengadu 'sakit perut'.
 
Malah, beliau yang dijadual mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri hari ini gagal berbuat demikian berikutan keadaan kesihatannya itu.
 
Bagaimanapun, Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah ketika ditemui selepas mesyuarat Exco di sini hari ini enggan menjelaskan di mana Nik Abdul Aziz dirawat dengan alasan tidak mahu beliau diganggu.
 
"Semalam beliau masuk hospital, ada sakit perut sikit, saya tidak pasti (jika Nik Abdul Aziz sudah keluar hospital), semalam itu ya, saya tidak pastilah sekarang," katanya ketika ditemui selepas mesyuarat Exco di sini.


Mesyuarat tersebut dipengerusikan Timbalan Menteri Besar, Datuk Ashmad Yacob.
 
Nik Aziz sebelum ini dilaporkan sering mengalami masalah kesihatan berikutan umurnya yang sudah mencecah 82 tahun.
 
Walaupun banyak pihak meminta Nik Aziz supaya berundur daripada terus terlibat dalam arena politik, beliau tetap tidak mengendahkan permintaan tersebut.
 
Nik Aziz sebaliknya dalam kenyataannya sebelum ini berkeras akan terus bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 kerana berpendapat ahli-ahli PAS masih memerlukan khidmatnya.
 
Beliau pernah menyatakan akan bersara daripada politik jika bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad turut melakukannya, namun setelah Dr. Mahathir berbuat demikian sejak 10 tahun lalu, Nik Abdul Aziz masih kekal di tampuk kepemimpinannya.


Share this article :

+ comments + 13 comments

March 21, 2013 at 12:44 PM

Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tiap hari. Alhamdulilah dia dah nak mampus dan mati katak pulak.

Anonymous
March 21, 2013 at 12:47 PM

Tu laa dia, asyik doakan orang pecah perut.

Anonymous
March 21, 2013 at 12:51 PM

Nik Aziz ni akan selalu masuk wad bila orang kesayangannya Anwar aljuburi sedang berhadapan dgn kes liwat.
Ada perasan tak?

mat syabu
March 21, 2013 at 1:11 PM

KO KO KO KO

Anonymous
March 21, 2013 at 1:19 PM

dulu doa pecah perut.. sekarang sendiri dah sakit perut. apa pasal? perut nak pecah ke?

Anonymous
March 21, 2013 at 1:20 PM

Kalau selalu ponteng mesyuarat boleh dikenakan tindakan displin. Boleh kena PECAT tu!!!. He...he...

Anonymous
March 21, 2013 at 3:05 PM

Semuga dia cepat2 bertaubat

Anonymous
March 21, 2013 at 4:19 PM

Semoga dia cepat sihat pastu lepas kan jawatan pastu dok Kat umah diam diam

Anonymous
March 21, 2013 at 4:59 PM

Kenapa Nik Aziz suka doakan orang hancur, mampus,pecah perut,kafirkan orang sana sini. .ish. .ish. .ish. .Tuhan panjangkan umurmu supaya minta ampun tau dengan siapa Nik Aziz sumpah seranah tu. .

Anonymous
March 21, 2013 at 5:36 PM

Saya doakan Nik Aziz segera bertaubat sebelum malaikat maut mengambil nyawa beliau...sepatutnya beliau sudah lama bersara. dulu beriya benar beliau mengatakan TDM nak mati atas takhta, takut nyata terjadi kepada beliau sendiri...Hj Hadi juga perlu ikut langkah yang sama. Kalian telah gagal dan menjadi Pelacur Agama yang besar kemungkinan akan dihisab terlebih dahulu sebelum penyembah berhala...Nauzubillah..

Anonymous
March 21, 2013 at 10:39 PM

Semoga segera sembuh seperti sediakala.

Anonymous
March 22, 2013 at 12:15 AM

semua pemimpin pas ni kat mana akidahnya pun aku tk tahu,suka sumpah seranah orang,doakan kehancuran orang.mengkafirkan orang islam.rasa rasa nya dia orang ni dah jadi sesat.harap bertaubat la

March 22, 2013 at 11:16 AM

semoga mendapatkan balasan atas apa yang dia <a href="http://simply-linked.blogspot.tw/>lakukan</a>

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger