Label 10

Home » , , , , , » Terkini ! Menteri Pertahanan Kiram Di Tangkap Hidup-Hidup ! Foto

Terkini ! Menteri Pertahanan Kiram Di Tangkap Hidup-Hidup ! Foto

Written By AAKJ on Saturday, March 23, 2013 | 2:32 PM

Tahniah dan syabas kepada anggota keselamatan kita baik PDRM mahupun ATM atas kejayaan mereka menangkap hidup-hidup perancang utama pengganas Sulu di Semporna dan Lahad Datu pada pagi ini.

Tertangkapnya Datuk Amir Baha@Datuk Bahang yang dianggap seorang Jeneral Perang dan Menteri Pertahanan Sulu kononnya, akan memudahkan lagi kerja-kerja pembersihan yang dilakukan bagi menjamin keselamatan dan kedaulatan negara ini.

Inilah wajah pengganas yang mahu berunding dengan pihak Malaysia tempohari dan menjanjikan tidak akan berlaku keganasan, berbincang cara baik dan berjanji akan meletakkan senjata mereka. Namun rupa-rupanya mulut manis mereka menyebabkan nyawa anggota keselamatan kita melayang.


Tqrezabtanahmelayu



Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
March 23, 2013 at 2:40 PM

Kasi siat dia punya kote....biar dia idop tanpa kote...sial haramjadah punya lanun...

Anonymous
March 23, 2013 at 2:49 PM

Aku orang awam pun geram dan terliur tengok muka dia. Elok toreh sj muka dia, kelar lengannya, kemudian rodok lehernya dgn pisau tumpul dan cabut kepalanya, berikan kpd anjeng liar atau buaya Sg Rajang.

Anonymous
March 23, 2013 at 3:07 PM

tahniah pasukan keselamatan .... semoga anda semua di dalam peliharaan Allah SWT. amin

Anonymous
March 23, 2013 at 3:19 PM

mwnteri pertahanan ke? hahahaha..sungguh kelakar si kram ni....angau kuasa betul..si kiram ni ada negara ke? ada raktay ke? istana pun tak ada? apepun tak ada? cuma ada gile kuasa...suktan tak ada negara tak ada rakyat..tidak diiktiraf oleh negaranyer sendiri..bodoh ko kiram

Anonymous
March 23, 2013 at 3:25 PM

kasi mampos sama dia!!!!!!

Anonymous
March 23, 2013 at 3:28 PM

kasi latu dier kaw2 pye............lakhnat bangsat nihh xbleh bagi muka........!!!!!!!

Anonymous
March 23, 2013 at 3:32 PM

orang macam ni tak boleh dibiarkan hidup dan berketurunan...menyusahkan je...mesti kasi mati...

Anonymous
March 23, 2013 at 4:48 PM

Babi punya orang..ngaku j islam tapi sangup rosakan mayat pasukan keselamatan malaysia..memg tak berhati perut..lu jgn jadi manusia..lu jadi binatang lebih baek..binatang j takda akal..sial lu kiram..

Anonymous
March 23, 2013 at 5:08 PM

Kalau aku ada kt situ memang aku sepak kepala dia ni...biar kepala pusing. Ke belakang...polis,belasah dia ni...jgn bg muka

Anonymous
March 23, 2013 at 5:22 PM

Alhamdullilah..semoga terjawap segala persoalan..cadangan aku dia tk nak berkerjasama..kita rejam dia ramai2!!! :/

Anonymous
March 23, 2013 at 10:16 PM

kalau sy dibagi pelung oleh security forces kita jumpa sgn dia! sy sudah tendang muka dia. Jatuh saja kepala di lantai sy tak bagi peluang! kiri-kanan buku lima hentam muka 0.05sen berkarat dia ni..geram marahhh sangat tengok muka dia ni

Anonymous
March 24, 2013 at 4:08 AM

jgn bagi can kalau dia berani potong kapla orang...kita kasi poton dia punya kotee lah!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger