Label 10

Home » , , , , , » Sebarkan Foto Anak Anjing Ini !! Khas Untuk Yang Ada Telor !!

Sebarkan Foto Anak Anjing Ini !! Khas Untuk Yang Ada Telor !!

Written By AAKJ on Saturday, March 30, 2013 | 12:30 AM


Sejak Anwar vavi gila nak jadi PM..sejak beliau ajar penyokongnya berwatak binatang maka setiap hari ada saja manusia yang berotak anjing yang cuba tunjuk bahawa mereka samseng taik anjing !! tuuuiHH !!

Dari anjing baka kurap yang jadi hamba abdi hinggalah kepada pemimpin depa yang memang bernafsu babi..nafsu sondol jantan dan betina tak kiralah siapa pun..bini atau laki orang atau mahasiswa semua d sondol..d liwat kunyit hanyir !! memey aakj angin masa tulis isu ni..tuiiHH !!

Tak pernah terjadi dalam sejarah Malaysia moden..bangsa lain menghina bangsa yang lain..seolah-olah nak test kesabaran bangsa yang d hina..aakj nak tanya..NAK SANGAT KE ?

Kepada sahabat-sahabat yang aakj sayangi..kalu jumpa anak anjing kurap yang masih ada mak bapak ni..heret ke Balai Polis yang berdekatan..heret dan buat report polis..atas kesalahan menghina Negarawan Malaysia..masa ni kita nak tunjukkan bahawa jangan sentuh dan hina bangsa lain..isshhhhh !!!


Share this article :

+ comments + 16 comments

Anonymous
March 30, 2013 at 12:53 AM

kurang ajar..mampos kau aku pijak klu aku jumpa...asl keturunan MEREMPAT datang tanah Melayu dah BESAR KEPALA..

Anonymous
March 30, 2013 at 1:08 AM

Muka dia yg mcm babi.. babi hitam!

Anonymous
March 30, 2013 at 1:31 AM

memang anak haram... aku jumpa aku ludah muka ko.. sial punya budak.. hidup senang zaman Tun Mahathir lagi cam sial perangai... tak ada Tun tak kenal lah ko fb tu apa.. dasar anak haram..

shah,
muar

Anonymous
March 30, 2013 at 1:47 AM

anak KELING nie klu aku jumpa....confirm...aku hempuk.....

March 30, 2013 at 1:52 AM

comelnya anak anjing tu. hitam mcm bontot kuali. kulit dgn perangai sama je warna. sama2 hitam pekat.

Anonymous
March 30, 2013 at 2:41 AM

ini anak keling ke anak babi.. sama hitam susah nak beza

Anonymous
March 30, 2013 at 7:40 AM

Wah nama mcm latino kasta pariah ni...... Kalau dah budak estet, akhlak memang mcm tu..... Scumbag

Anonymous
March 30, 2013 at 7:45 AM

Woi budak!!! Sekarang gua panggil lu BABI BABI BABI.amacam? Lu suka tak?

Anonymous
March 30, 2013 at 8:26 AM

Sejak Anwar ibrahim nak jadi PM, muda mudi kurang ajar dan bangsa lain tunjuk taring pada orang Melayu..cuma Melayu PKR je tak sedar.

Anwar memabg BABI, entah bila nak mampus. Aman sikit Malaysia, selamat bangsa...dan negara apatah lagi Agama.

Aku pelik entah apa yang orang sayang sangat dengan dia ni..hairan bin ajaib.

Anonymous
March 30, 2013 at 8:45 AM

Anak babi hutan ni!!!

Anonymous
March 30, 2013 at 9:09 AM

Keling kristian memang macam tu. Ikut sasilah keling2 kristian berasal dari kaum pariah yang tak diterima oleh keling2 lain, jadi mereka masuk kristian dan mengaku handal dan jadi macam mat salih. Keling bodoh patut dihalau dari Malaysia, mungkin belajar pun ambil PTPTN macam Bawani pukimak.

Anonymous
March 30, 2013 at 11:54 AM

sabo sabo... nak tanya... antara ulo ngan spesis yg kat gmbo tu.. klu korg jmpa.. mana satu korg antam?

Klu bewak ngan spesis tu ... mana satu lidah bercabang ?

Anonymous
March 30, 2013 at 5:56 PM

bangsa yg tahu mengenang untung, suruh dia tengok kulit dia tu, kulit bapak dia, kulit mak dia

Anonymous
March 30, 2013 at 6:00 PM

Apa lagi kenkwn..sape yang Ada info psl dia ni upload kan..bole kita cari rumah dia macam anak keling ari tu...baru la dia tau tinggi rendah Langit ni...

Anonymous
March 30, 2013 at 11:44 PM

alahai..yang tu baru kate najib babi dah nak marah2..yang korang kate orang lain babi takde pula korang rase bersalah ke apa..

Anonymous
March 31, 2013 at 2:28 AM

dalam banyak banyak komen yang melepaskan geram...ada juga spesis yang menyokong pria ni..spesis sama kot...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger