Label 10

Home » , , » Saiful Bukhari!! Bapanya Dakwa Saiful Dipergunakan?

Saiful Bukhari!! Bapanya Dakwa Saiful Dipergunakan?

Written By AAKJ on Friday, March 8, 2013 | 3:16 PM




bapa saiful



Panas…!!!

Dalam satu sidang media tertutup pagi ini, Bapa Saiful Bukhari, Azlan lazim memberitahu, anaknya telah dipergunakan dalam kes Liwat II.

Kenyataan ‘kona baring’ itu agak memeranjatkan.

Saiful Bukhari bagaimanapun dikatakan tidak hadir dalam sidang media itu. Sebaliknya bapa beliau hanya ditemani dua orang rakannya.

“Ini adalah konspirasi politik jahat untuk membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk kali kedua,” kata Azlan.

“Saya memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya.Beliau dan keluarganya telah banyak menderita dan sengsara akibat fitnah ini,” tambah beliau.

Sumber memberitahu, tindakan Azlan lazim ada kaitan dengan konflik keluarga dan beberapa permintaan beliau yang tidak dipenuhi.


Azlan berkata, beliau membuat penilaian sendiri dan menerusi maklumat yang disampaikan oleh orang terdekat, beliau mula dapat melihat kebenaran disebalik kes melibatkan anaknya.

Beliau bagaimanapun tidak menjelaskan sama ada anaknya seorang penipu atau tidak.

sumber
Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
March 8, 2013 at 3:33 PM

Siapa yang kena liwat sebenarnya ni? Saiful ke bapanya?

Anonymous
March 8, 2013 at 3:34 PM

Hai berapa banyaklah agaknya SUAPAN yang diterima ni...

Anonymous
March 8, 2013 at 3:37 PM

Ni nk spin cerita Lahad datu ni.....member dh kena hentam kiri kanan kena cr modal lain la......nk tukar isu........taktik lama nuarr...dh bleh baca dahhh.....

Anonymous
March 8, 2013 at 3:37 PM

@Anonymouskalai ni bapaknya pulak yg kena liwat kot...!

Anonymous
March 8, 2013 at 3:42 PM

heran betul....kan dah terbukti sesuatu dimasukkan dalam jubor si Saiful...apa pulaknya konspirasi! Takkan senang-senang gitu je nak letak air mani anwar kat dalam jubor saiful. Cuma nuar menang kes kerana masalah teknikal. 'Aktiviti' tetap berlaku!. Apa punya ayah si Saiful ni....nampak sangat dibeli....

Anonymous
March 8, 2013 at 3:48 PM

Macam cerita hindustan pulak bapa Saiful ni. Kena suap berapa? Anak dah sumpah di masjid tu!

Anonymous
March 8, 2013 at 4:31 PM

azlan adalah orang melayu berugama islam...sebagai orang islam, kalau liwat 2 merupakan konspirasi kenapa beliau tidak menghalang anaknya bersumpah di masjid tempoh hari?

Allah akan melaknat seseorang kalau sumpah tersebut adalah palsu! Kita tengok saja laa.......

Anonymous
March 8, 2013 at 5:07 PM

Melayu akan jatuh kerana keduniaan...


March 8, 2013 at 5:16 PM

Dalam keadaan nak lemas, tangan Nuar akan mencapai apa saja yang terdaya dipaut. RM no problem. Melayu pulak kalau dengan juta-juta matapun juling.

Anonymous
March 8, 2013 at 6:13 PM

doakan je..allah maha berkuasa..allah maha magetahui... ya allah ya rabbi allah peNguasa segala-gala kau laknat segala pendusta.. kau laknat anwar ibrahim.. biarlah sehina-hinanya...tapi jika benar mereka-mereka menfitnah anwar kau juga mampu membalasnya ..tspi yang terang ya allah anuar ibrahim pada mati kami seburuk2 umatmu dan kami tidak pernah jumpa sekeji ini malainkan anwar sekeji2 yahudi tidak seperti anwar maka tunjukkanlah kekuasaanmy ya allah...
N

Anonymous
March 9, 2013 at 12:40 AM

Ya Allah... Kau laknat lah org yg zalim, jhat n pgkianat bangsa....berilah blasan pdih pd org yg menaya pd org teranaya...lidugilah bumi malaysia dr kejahatan balasan dosa bsar insan peliwat, penzina, pengkianat negara. Hya Engkau jua yg berhak mematikan makhluk durjana ini Ya Allah...moga keamanan bumi malaysia kekal dgn barakah Islam selamanya...amin...amin.. Ya Rabbal alamin...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger