Label 10

Home » , , » Pemimpin Pakatan Haram Jadah Pelakon Ultraman Taro?

Pemimpin Pakatan Haram Jadah Pelakon Ultraman Taro?

Written By AAKJ on Sunday, March 24, 2013 | 12:45 AM



Kekadang lucu pun ada tengok gelagat manusia yang tak pernah takut pada Penciptanya sendiri..seolah-olah dia hidup tanpa agama..makin tua makin teruk berahi nafsunya..seolah-olah dengan binatang pun dia 'taro' juga hahaha tuihhhH !! kembe wehh..tanyalah sahabat Kelantan anda apa makna 'kembe' tu hehe

Basso jenis manusia yang tak de iman..rupa macam saya tapi bukan saya..dulu kata perut saya tak buncit bila foto ni keluar melenting marah kata perut saya buncit dan perut manusia yang dalam foto tu tak buncit !! tuuuiHHH !! nak kona kemana tu..

Dulu kan main bini d usung naik pentas ceramah..minta supaya bini naik pentas dan berlakon sedih..saya kenal suami saya..memang muka macam dia tapi bukan dia..gilaaa !! Kini mana berani nak naik pentas dah atau memang dah bergaduh besar sebab foto yang terbaru keluar makin jelas makin berwarna..

Dulu..cepat-cepat pergi ke balai..buat laporan..nak tunjuk pada rakyat bahawa dia berani dan benar..terlupa jam tertinggal dalam bilik dengan pelacur China..sampai sekarang tak berani tunjuk kat mana jam tu..katanya ada dalam bilik tidur dalam rumah mereka..tuuuiHHH lagi !!

Kini buat episod baru..saman 100 juta pada yang keluarkan fotonya..katanya maruah tercalar..dulu ada berani ? hahahah makin lama..Atromen Tarok ni makin biol..tukar strategi..kononnya nak takutkan siapa saja yang keluarkan foto atau video kejinya itu..

Dia lupa..blogger pro BN memang sayangkan BN !! 

foto ehsan ; papagege
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger