Label 10

Home » » Pas Bina Mercu Tanda Baru Selangor !!

Pas Bina Mercu Tanda Baru Selangor !!

Written By AAKJ on Sunday, March 24, 2013 | 10:00 AM


Jangan ketawa
Jangan senyum
Tepuk tangan
..kalu puok kera dia ..takbir (baca dengan suara keluar tak keluar je..)

Apa nak buat..ini saja yang mampu mereka buat selama sepenggal d beri amanah..siap masuk Yv Selangor ? hahaha opsss jangan ketawa la weyy..ini saja otak yang mampu depa pakai..

Apakah mercu tanda ini siap dengan lantai yang terbaik..atau hanya simen render saja ?

Apakah ada aircond ?
Apakah 'mangkok' tu pesen boleh duduk dan boleh cangkung ikut romote control hahahah gila wehhhh !!

Anda sebagai rakyat Selangor..nilailah betapa hebatnya pilihan anda dahulu..d PRU13 nanti kalau puok kera ni lagi anda pilih aakj malas nak cakap apalah...
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 24, 2013 at 10:35 AM

MERCU YANG PROMINENT UNTUK MENGENAL PASTI PARTI PAS AKA PARTI AHLI SYAITAN!!

PAS AKA PARTI AHLI SYAITAN PARTI JAMBAN!!!

Anonymous
March 24, 2013 at 10:39 AM

Jadi le........jangan org kata tak ada.
Agaknya diaorang tak jumpa kilang/ kedai tile
yg berlambak kat meru ni,ekk.
Kepala paip nampak ada.....tapi airnya ada ke??

KIH KIH KIH..SIAP BERATOR NANGKAP GAMBOR.

Anonymous
March 24, 2013 at 11:01 AM

Mmg itula taraf PAS...taraf JAMBAN ...TAIK...BUSUK ...SISA BUANGAN...

Anonymous
March 24, 2013 at 1:30 PM

apa nak kato...jadilah tu janji ade... aku rasa tentu dia orang kata ini propaganda UMNO/BN..gambar di super impose...kakkehkaahkeeh

Anonymous
March 24, 2013 at 2:29 PM

Bersangka baik bro....
Mungkin ni baru majlis pecah tanah utk projek yg lebeh grand lg..kt tempat lain majlis pecah tanahnye buat batu bertulis.gmbor atas atas tu majlis pecah tanah utk projek mega dorg buat tandas.at least klu projek terbengkalai pun tandas tu bleh la rakyat gunakan utk berak kencin.klu buat batu bertulis cuma anjing kucin jer bleh gunanye..

Anonymous
March 26, 2013 at 12:04 PM

hoi pintu xde. nnti azmin kantoi mkn aiskrim dlm tu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger