Label 10

Home » » PANASSSSSSS…..Gambar-Gambar Anwar Hendak Berasmara Bersama Lelaki Mat Salleh Pula Tersebar!

PANASSSSSSS…..Gambar-Gambar Anwar Hendak Berasmara Bersama Lelaki Mat Salleh Pula Tersebar!

Written By AAKJ on Saturday, March 16, 2013 | 4:20 PM



Di mana kejadian ini? Paris…?
Atau di Bangkok…
Apakah ini video yang ada dalam simpanan kerajaan Singapura sebelum ini melibatkan Anwar Ibrahim?
Apakah kita akan mendengar lagi alasan-alasan seperti saiz perut sebagai penafian?
Video atau gambar itu besi…tak boleh diterima sebagai bukti…tapi apakah kita mampu menipu diri kita lagi?
Sejauh mana kita mampu menutup mata…

anwar kantoi 2
Mudahlah kita menyorok di belakang alasan seperti ini semua fitnah….tanya diri anda betul-betul…ye ke fitnah? Nurul Izzah dan Wan Azizah perlu bertanya diri sendiri juga….sampai bila? Yea…sampai bila lagi….
Peguam dalam kumpulan Anwar pun sudah tidak mampu menipu diri sendiri pada satu peringkat dan tampil membuat pendedahan memang berlaku liwat antara Anwar dan Saiful…
Belum pun reda yang itu…keluar pulak yang ini…
Mampukah kita hidup dengan prinsip-prinsip seperti ini…

anwar kantoi 3 - khalid ismath

Betul tak kisah….
Malu tak kalau orang macam ni jadi Perdana Menteri kita?
Orang kanan kiri yang duk defend Anwar Ibrahim…balik tengok muka anak bini sekejap sebelum hendak mempertahankan pemimpin seperti ini….
Main belakang ni orang kata ketagihan….amacam mau berhenti kan…
anwar kantoi 4 

Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
March 16, 2013 at 4:36 PM

Sedih aku tengok orang macam khalid ismath.. Boleh xkisah pemimpin dia gay atau xd agama..

Ya Allah jauhkan Malaysia dari dipimpin oleh orang LBGT atau atheis! -malimkundo-

Anonymous
March 16, 2013 at 4:41 PM

bagang ko khalid ismath ....pergi duduk negara yahudi sialll.ko

Anonymous
March 16, 2013 at 5:18 PM

Budak khalid tu otak dah masuk air....

March 16, 2013 at 5:19 PM

Dia letak islam terhadap idola dia dimana... Allah kata.. Hg tak ingat aku Aku tak ingat hang. Maka rugilah hang.

Anonymous
March 16, 2013 at 7:18 PM

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous
March 16, 2013 at 11:01 PM

Dengan Xenophon ker??

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger