Label 10

Home » , , , » Lahad Datu Up Date! TV Indonesia Lapur Berat Sebelah ?

Lahad Datu Up Date! TV Indonesia Lapur Berat Sebelah ?

Written By AAKJ on Wednesday, March 6, 2013 | 6:34 AM



Berita ini dari Indonesia.


SUMBER
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 6, 2013 at 8:57 AM

Indon ni dengki dengan negara kita yang aman makmur. Dia seronok tengok kalau kita jatuh. Sebab..

Negara dia dari sebelum merdeka sampai kini tidak pernah sehari pun merasa aman makmur. Mereka belum pernah merasa keamanan dan kemakmuran.

Paling tidak pun pucuk pimpinan di atas sana bergolak seperti gunung berapi hidup. Dah kepala tak berapa betul yang lain ikut sama jahanam lah.

Biasa lah hati perut Melayu. Asal bangsa sendiri tak maju atau berjaya jadilah. Kafir berjaya tak pa asal kan si Melayu yang lagi satu gagal.

March 6, 2013 at 9:13 AM

Itulah situasi pemberitaan yang selalu berlaku dimana-mana negara yang dalam keadaan perang,media akan membela pihak yang lemah dan mengetepikan punca kejadian yang sebenar.Sebagai rakyat Indonesia hal seperti itu juga kami rasakan saat negara kami menghadapi konflik di acheh,papua dan timor leste.Mudah-mudahan kejadian di lahad datu sabah ini dapat dijadikan ikhtibar dan diambil hikmahnya.Takziah kepada anggota keselamatan yang terkorban semoga mendapat tempat yang layak disisi-Nya.

March 12, 2013 at 8:13 PM

Memang diaorg suka la saat mcm ni nk menghina M'sia ..klu kita brpetang mereka semua brtepuk tangan..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger