Label 10

Home » , , , , » Lahad Datu !! Pemuda Pas Tawar Diri Nak Jihad ? (Jangan Ketawa)

Lahad Datu !! Pemuda Pas Tawar Diri Nak Jihad ? (Jangan Ketawa)

Written By AAKJ on Wednesday, March 6, 2013 | 1:00 PM





GEMPAQ : Pemuda PAS Menawarkan Sukarelawan Ke Sabah.Apa Kemahiran Atau Kepakaran Yang Mereka Ada.Kalau Setakat Ceramah Maki-Hamun Kerajaan Ditepi-Tepi Jalan Melalui Corong Speaker Garam Baik Tak Payah...!!!.

Aakj ; malas kata apa..anda lah komen sikit deh hehe..kepada abang-abang Anggota Keselamatan Malaysia seperti gambar d atas..aakj tabik dan doa khas untuk anda semua..aminnn
Share this article :

+ comments + 16 comments

March 6, 2013 at 1:06 PM

roket x da kah?

Anonymous
March 6, 2013 at 1:13 PM

unit amal pas kan ramai...kerah je puak2 nih...klu demonstrasi mereka la paling kedepan!

Hangitaku
March 6, 2013 at 1:18 PM

Fuhyoo, very the canggih la. DS najib patut minta pakatan warrior pas, dap, pkr yg pi barisan hadapan hr tu. Boleh depa jihad...tengok... Keta polis kena tibai, takde weapon pun.. Pakai tangan n kaki jer.. Mcm superman u... Mesti suluk takut.. Nak2 pakai baju kuning lg.. Akak gerunnn...

hangitaku
March 6, 2013 at 1:27 PM

Yang baju kuning tu nnt kalu pi naik elikopter ijau tu, hati2 yer... Jgn lupa bwk mopiko, nyamuk byk, pacat bnyk kat situ. Akak bangga dgn pahlawan akak ni... Tak payah angkut senjata, bwk botol air jer lawan polis.. Takat askar sulu tu, pahlawan bju kuning pakai air liur jerrr... Nnt pesan askar bju ijau dgn biru, boleh balik umah masing2.. Boleh gak kami dok dpn tv, bg komen2 lak...

Anonymous
March 6, 2013 at 1:31 PM

Skuad komando pas, unit amal telah bersiap sedia. Wakakaka...

Anonymous
March 6, 2013 at 1:57 PM

Berita hangat : Adam Adli dan puak2nya akan ke Lahat Datu menggunakan Helikopter buatan PAS untuk mengadakan Demonstrasi terhadap penceroboh2...takbir !!

Anonymous
March 6, 2013 at 2:18 PM

Ini ciptaan yang tak leh di kesan radar ni ...... tak caya cuba.

Anonymous
March 6, 2013 at 2:27 PM

bazir duit je hantar sukarelawan PAS..nak tggung kos pengangkutan,logistik dan makan/minum..tp gi sana bkn tahu apa2..setakat jg ceramah,buat huru hara dan jd bodyguard nuwar je reti

Anonymous
March 6, 2013 at 2:29 PM

tp boleh jgk hantar..tp sbg umpan utk ditembak penjenayah..

Anonymous
March 6, 2013 at 2:34 PM

dahsyatt...tak sangka PAS lebih terkehadapan bersiap siaga bertindak nak hapuskan lanun sulu...hahaga gelak dulu.apa nama heli ni yer ada cadangan ker...? cadangan aku HELIPASNIK

hangitaku
March 6, 2013 at 2:52 PM

Apesal anon anon sumer kutuk2 pahlawan kunin akak ya? Kan dah nangis ni... I SAMAN U! Nanti baru tau... P*s boleh bg ceramah kat suluk sampai diaorg pening... Sulu takkan nk tembk P*s sbb org Islam tak tembk org Islam, jd ms tu, D*p leh sekeh dorang, then P* boleh rampas kuasa. Haiyaaa... Senang la... Dh ckp, pakai air lir jer uu... HELIPASNIK ya, nnt bwk mesyuarat meja bulat dulu ya...

Anonymous
March 6, 2013 at 3:41 PM

Bila nk meeting meja bulat yg tengah putih keliling hijau..kelopak mata biru taruk kt warna putih.. tengah2.roket kertas letak paling tengah..pggil nicky ajis..al jubori..dn guan neneng..meeting oiii..cmne nk jual malaysia..tu ari dh jual kalimah Allah..

Anonymous
March 6, 2013 at 5:40 PM

Anon 1.57...ostazah dorang pun ikut gak...hahaha..naik keta tank...

Anonymous
March 6, 2013 at 8:27 PM

sekurang2 nya mereka ada niat nak mempertahankan negara..pemuda umno mana??? perkasa dah tak der telur...inilah sikap umno dari dulu sampai sekarang...aku ni atas pagar tapi perangai macam ni buatkan aku jadi juak dengan umno...tak habis2 perangai buruk

Anonymous
March 6, 2013 at 9:08 PM

der jgn terasa hati sangat tp btul diaorg tu ckap klau nk kemedan perang jgn harap sangat la pemuda pas tu tp klau dgr nk pilihanraya itulah jihad terpenting mereka...jap jgn marah lg...g renung renungkan dlu,apa nma heli tu?...holypasenik ok tk?.

akakkuakp
March 7, 2013 at 8:40 AM

Anon 8.27... Maree ke? Nanti kena SAMAN... Hahaha... Niat tak selari dgn action. Kami rakyat biasa mn tau nk kacau askar dgn polis buat kerja mereka. Mereka pertahan negara dr sulu, kami pertahan mereka dr pencacai mcm yg suka bg maklumat palsu dan komen menghina pd pasukn keselamatan. Kiranya, kami berperang juga, dgn cara selain dr atm n polis. Sbb depa tak de nk back up diri srndiri. Jd, drpd niat nk tlg depa kt medan perang sana (yg mn silso2 lg susahkn atm n polis) maka kami niat dan buat utk tlg depa di sini... Ko ada? Duduk atas pagar? Alahaiii... Jgn jatuh ke lubang sudah...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger