Label 10

Home » , , , » Lahad Datu Gempar !! Tian Chua Bakal Ke Lahad Datu ?

Lahad Datu Gempar !! Tian Chua Bakal Ke Lahad Datu ?

Written By AAKJ on Wednesday, March 13, 2013 | 3:00 PM

Photo: Pakai baju melayu/kebangsaan semasa jumpa polis, untuk apa? Untuk tagih simpati ke menghina orang melayu dalam diam2


Semalam, bertempat di 'coffee house' Felda Residence, Ahli Parlimen Silam, Haji Salleh Kalbi dengan penuh ikhlas menjemput Tian Chua dan Chegu Bard untuk datang ke Lahad Datu.

Menurut YB Haji Salleh, beliau terpanggil untuk menjemput Tian Chua dan Chegu Bard datang ke Lahad Datu semata-mata ingin supaya kedua pemimpin pakatan haram ini melihat sendiri keadaan sebenar di sini. Tegas YB Haji Salleh Kalbi, Tian Chua dan Chegu Bard tidak perlu jadi jaguh politik songsang dan jaguh kampung yang hanya tahu berkokok di luar gelanggang dengan menabur fitnah pada orang kampung di pentas ceramah.

"Datang dan lihat sendiri", jelas YB Haji Salleh, Ahli Parlimen Silam.

Perakuan kandungan tawaran tanpa niat politik ada d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
March 13, 2013 at 3:19 PM

Tian Chua cuba nak bodohkan orang Melayu mengikut cara yang dilakukan oleh Lee Kuan Yew di Singapura untuk mendapat sokongan undi. Mungkin Melayu PR lupa nak bagi dia songkok!

Di Singapura, apabila LKY menang besar dan berkuasa dgn sokongan orang Melayu, orang Melayu di Singapura dipinggirkan, ditekan dan cuba dihilangkan identiti Melayu mereka sehingga ramai yg lari balik dan menetap di Semenanjung Malaysia.

Inilah cara yg Tian Chua cuba tiru. Contohnya ada di Pulau Pinang dan Selangor. Apabila PR berkuasa di Selangor, tempat2 majoriti orang Melayu akan cuba didirikan kondo2 mewah yg hanya mampu dibeli oleh org2 cina bagi memecahkan undi Melayu, Datum Jelatek di Kg Datuk Keramat, kondo mewah di SS7 Kelana Jaya.

Pemimpin Melayu dalam PR hanya jadi tunggul kering utk setuju atau tandatangan saja, mulut mungkin dah disumbat sepenuhnya sampai tak boleh bersuara dgn duit.

Anonymous
March 14, 2013 at 7:39 PM

tpi malangnye org2 MELAYU sendiri BUTE dan xnmpak udang yg disebalik mee

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger