Label 10

Home » , , » Kiram III Arahkan Komandonya Buru & Bunuh Azzimudie..Adiknya Sendiri

Kiram III Arahkan Komandonya Buru & Bunuh Azzimudie..Adiknya Sendiri

Written By AAKJ on Thursday, March 21, 2013 | 11:00 PM


Menurut pihak polis, Azzimudie Kiram, adik Kiram III yang d beri tanggungjawab mengetuai bala pengganas untuk menakluk Sabah sudah melarikan diri dari Lahad Datu pada 11 Mac yang lalu..dan kini khabarnya sedang bersembunyi d pulau pulau kecil d Filipina.

Hanya berbekalkan kekuatan anggota pengganas seramai tak sampai pun 200 orang..iblis ini memang berhajat besar kononnya nak ambil balik Sabah dari kerajaan berdaulat..Malaysia !!

Setelah Azzimudie Kiram d kepung dan d asak oleh pasukan wira negara..mangkok ini khabarnya bolos dan lari tinggalkan pengikutnya yang lain..anjing apakah ini yang lari dari medan tempur..datang berhajat..bila d hambat..lari tak cukup tanah ! tuuuiHHH !! vavilah !

Menurut sumber, Azzimudie tak berani untuk tunjukkan dirinya walaupun dia dengan bongkak mengisytiharkan bahawa dirinya selamat dari kepungan wira-wira negara..kenapa beliau tak tunjuk muka ? kenapa tak nak balik ke pangkuan abangnya, Kiram III ? takut d sembelih khabarnya !!

Kiram III lahanat tua nak mampus cepat-cepat buat sidang akhbar bersama anak perempuannya bahawa kononnya ada komando elit dari Malaysia hendak membunuhnya..bukti..ada kanak-kanak menghantar duit syiling 50 sen..duit syiling Malaysia..hahahah gegar otak Kiram III bila 'tanda salam' yang kononnya datang dari Malaysia ke dalam rumahnya.

Sidang akhbar itu hanyalah lakonan bahalol Kiram III..beliau sebenarnya ingin membunuh adiknya sendiri dan akan menyalahkan Malaysia kerana menghantar unit elit untuk membunuh adiknya dan beliau sekeluarga..malah beliau juga akan menyalahkan Kerajaan Filipina kerana gagal mengawal keselamatan beliau dan keluarga..sebenarnya beliau mahu Kerajaan Filipina menghantar bala tentera menjaga beliau dan keluarga..tuuuiHHH !! itulah game Bahalol Kiram III ini...

Menurut sumber lagi..Azzimudie takkan selamat kiranya beliau pulang mengadap abangnya Si Bahalol Kiram III..samada abangnya sendiri akan sabit kepalanya ataupun suku sakat keluarga pengikutnya yang marah bila ketua tinggalkan begitu saja anak buah d buru d Sabah !!

Kita tunggu saat kemunculan Azzimudie...


Share this article :

+ comments + 2 comments

March 21, 2013 at 11:38 PM

Presiden Filipina Benigno Aquino pernah berkata kepada para pengganas ini lebih kurang katanya; 'kalau kamu mengganas di Malaysia dan kamu disembelih tentera Malaysia itu adalah kerana kesalahan kamu sendiri tapi kalau kamu balik ke Filipina kami pula akan sembelih kamu...'

So show no mercy to the terrorist!

Anonymous
March 23, 2013 at 1:28 AM

Walaweee, puak setan tausug yg tinggal ni cocok ngan buluh runcing je,geram betul waaa kat dia setan ni.masuk rumah org xbgi salam,pakai kasut yg penuh najis lak tu,biadapkan.waaa klau arahan atasan panggil pergi sana bersukur kehadrat ilahi rasanya.Ikutkan rasa Binasa,ikutkan hati lu setan tausug mati.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger