Label 10

Home » , , » Hebat !! Kerajaan Abu Dhabi Kagum Dengan Permata Pintar !!

Hebat !! Kerajaan Abu Dhabi Kagum Dengan Permata Pintar !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 13, 2013 | 11:00 AM


Kerajaan Abu Dhabi menerusi Putera Mahkotanya, Jeneral Sheikh Mohamed Zayed Al Nahyan hari ini melahirkan rasa kagum terhadap pelaksanaan program Permata Pintar yang diilhamkan sendiri oleh Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

“Saya juga dimaklumkan selepas pulang ke negaranya, Putera Mahkota akan berbincang dengan pihak kerajaan dan sekiranya mereka berminat untuk memperkenalka program ini, kita akan dihubungi kelak,” katanya lagi.

Seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 4 comments

March 13, 2013 at 2:57 PM

Org luar pun bangga dgn idea rosmah ni nak kata apa lg kan....mesti jijah tgh terbakar bakar duk bwh telur anwar kan

March 13, 2013 at 3:00 PM

Idea rosmah mmg sgt bagus tak sia2 usaha dia selama ini utk permata pintar ni....dia mempunyai byk ide yg bgs2 utk rakyat teruskan rosmah saya sentiasa sokong idea2 rosmah bernas

March 13, 2013 at 10:43 PM

cuba korang tengok negara luar boleh mengiktiraf dan memuji program PERMATA yg ada di negara kita ni..betul kata rosmah,kita xde kekayaan gas dan minyak tapi kita ada insan yang boleh dibuat modal utk mengaut keuntungan negara..kanak2 ni kalau didik dengan cara yg betul,kemahiran yang betul suatu hari nanti idea2 bernas mereka boleh menjadi satu keuntungan buat pembangunan negara kita...mmg sekarang kita tak nampak hasilnya,tapi 10 tahun akn dtang ataupun kurang drpd itu pasti akn ad hasilnya..buah pun kita kena tunggu poko besar dulu baru dpat buah,seblum diabsar kita kena semai benih dia elok2,jaga betul2,kena selalu siram dengan air kalau kita nak pokok kita tmbuh dengan segar dan menghasilkan buah yang berkualiti...tapi syg rkyat kita tak nampak semua ni krn terpngruh dengan dakyah2 songsang mereka yg iri hati dan suka mmbuat fitnah...

March 13, 2013 at 11:11 PM

nmpak nyer program permata pintar semakin menarik minat negara2 luar untuk mempelajari nyer...kita smua harus berterima kasih kepada rosmah kerana telah mengharumkan nama negara d mata dunia luar......aku jugak kagum dengan rosmah kerana beliau mempunyai sifat yg x mudah mengalah walaupun sering menjadi mangsa fitnah jahat oleh pakatan harami ia sedikit pun tidak mematahkan semangat beliau utuk memperkenalkan permata d mata dunia luar...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger