Label 10

Home » , , » gilOO !! Adengan Tanpa Baju Artis Malaysia !! Menteri TV Tumpang Dosa !!

gilOO !! Adengan Tanpa Baju Artis Malaysia !! Menteri TV Tumpang Dosa !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 27, 2013 | 11:30 PM

“Memang betul saya yang melakonkan adegan itu tetapi saya cuma buat atas arahan pengarah,” kata pelakon popular, Rusdi Ramli mengenai satu adegan panas membabitkan dirinya dengan Nora Danish menerusi filem terbaru, Mencari Cinta.

Adegan panas Rusdi dan Nora yang menjadi bualan di laman sosial.

Menurutnya, apa yang dilakonkan sekadar mengikut arahan pengarah ketika di lokasi penggambaran. Malah, dia mengakui tidak berdepan masalah melakonkan adegan sebagai suami kepada Nora.

Salah satu adegan membabitkan Rusdi dan Nora berpelukan di atas katil kini menjadi bualan di laman sosial terutama selepas ‘trailer’ filem terbabit disiarkan di Youtube baru-baru ini. Filem ini dijangka berada di pawagam pada 25 April 2013.

“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dalam filem ini yang berkahwin atas pilihan keluarga,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Rusdi, 43, berkata, penggambaran filem genre romantik arahan Shirin Khuzaimi dijalankan awal tahun lalu. Dalam filem terbabit, Rusdi melakonkan watak Razlan sebagai pemuda kampung manakala Nora berasal daripada keluarga di bandar.


AAKJ ; Menteri TV nak tengok saja ? apakah adengan sebegini perlu untuk sesebuah cerita ? apakah adengan sebegini kalau d potong maka cacatlah jalan cerita.

Kepada menteri TV..Malaysia masih Malaysia..kita ada acuan sendiri bina Malaysia..bukan acuan yahudi..maaf..aakj kena tegur yang ni..kalau anda tak setuju dengan teguran ini..aakj tak kecil hati !!
Share this article :

+ comments + 3 comments

March 28, 2013 at 12:52 AM

Salam 1 Malaysia.Tak kan lah sampai begini jahil artis Malaysia.Berlakon..berlakon juga.Dah melampau dah tu.Menteri yang jaga bahagian tv ni kena buat draf atau syarat ka yang khusus dalam pembikinan filem supaya jangan melampau adat-adat ketimuran juga agama.Agama bagi berlakon untuk cari rezeki..jangan melebih-lebih pulak berlakon tu sampai haram jadinya.

March 28, 2013 at 3:19 AM

Menteri jaga tv ni dah tua sgt.. Mata pun dah rabun ala2 nik aziz.. Mana nampak kemungkaran.. Nampak RM je..

Anonymous
May 7, 2013 at 12:23 PM

Mngikut arahan pngarah. D mna ye alasan bgini pernah ku dengar? JIKA PNGARAH SURUH J*L*T KO LGI MAHU KAN? Mcam pelakon2 murahan je.
Ibu anak serupa je. Ibu prnah pakai bikini dlm film .....?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger