Label 10

Home » , , , , , » Gempar Terkini !! Foto Terbaru Anwar Dengan Jantan Kunyit Di Hilton ?!!

Gempar Terkini !! Foto Terbaru Anwar Dengan Jantan Kunyit Di Hilton ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, March 20, 2013 | 9:32 AM

anwar kantoi 2


Anwar nampaknya tak lekang dengan taktik lama..rakyat Malaysia dah boleh baca sangat apa Anwar bakal lakukan bila kelakuan "anih-anunya" tersebar !! saman saman saman !! tu jelah yang Anwar mampu buat untuk gertak siapa saja yang cuba bongkar cerita perilaku buruknya !! tuuihhhhHHH !! luga balek kuang aku wehhh !!

Terbaru..Hj Anwar Bin Hj Ibrahim gertak blogger 'papagomo' dengan sama RM100 juta..tapi nak muntahnya aakj bila Hj Anwar ni cuba kaitkan dengan Menteri Pertahanan Dato Zaid Hamidi..kononnya bila benarkan blogger masuk kapal selam kira ada kaitan dengan Kerajaan BN la..

Bahalol kiram juga Hj Anwar ni..Guan Eng pun masuk kapal selam tu..kalu nak kira Guan Eng Babi lagi tak leh percaya..mulut longkang kalau nak ikutkan kebocoran rahsia tentera..anda semua boleh pikir, orang yang pro BN atau yang dok pijak BN yang akan simpan rahsia tentera ? atau rahsia keselamatan negara ?

Guan Babi ada pejabat d Singapore..ye ke Guan ?

Banyak duit Hj Anwar wehhh kalau tak silap aakj kalu kita nak saman malu orang dengan bilai sebegitu maka kita kena letak deposit ! berapa peratus dari nilai saman aakj tak pasti..sapa-sapa yang ada fakta boleh letak d ruang komen aakj..apa yang aakj dengar kalau kalah bicara maka hangus duit deposit tu..

Foto yang kat atas tu bukan Hj Anwar ke..apakah itu antara sedutan video Hj Anwar dengan Jantan Kunyit barunya..?

Apakah ada adengan gomol-gomol atas kerusi..?

Kepada papagomo..aakj doakan Allah bersama anda..kawan tetap kawan..lawan tetap lawan !!





Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
March 20, 2013 at 1:06 PM

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous
March 20, 2013 at 7:24 PM

Ada juga hadis yg mengatakan barangsiapa reda pd kemaksiatan berlaku itu juga adalah kemaksiatan.. Si ulamak samdol n.ajis tu redha dgn pengliwatan krn org tu cerdik??

P.s- wei samdol engkau pun takkan lepas punya kat akhirat nanti dol...poyo je lu khawarij oiii..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger