Label 10

Home » , , » Foto Anak Perempuan Kiram III Ketawa Dengar Berita Anggota Keselamatan Kita Gugur Syahid !! tuuuiHH !!

Foto Anak Perempuan Kiram III Ketawa Dengar Berita Anggota Keselamatan Kita Gugur Syahid !! tuuuiHH !!

Written By AAKJ on Monday, March 18, 2013 | 11:08 PM

Dah masuk peringkat kurang ajar betul la ‘puteri’ Jacel ni. Lepas beberapa hari twitter dia diam, semalam ada bunyi sikit. Macam haram jadah…


Ingat orang Malaysia bodoh sangat sejarah ke?

Tak perlu dengar cakap kerajaan dalam isu ini, baca kat internet pun berlambak bahan dan bukti bahawa Sabah itu bukan lagi milik Kesultanan Sulu.

Kerajaan tidak menipu apa pun..

Lawaknya, Kesultanan Sulu pun sebenarnya sudah tiada kerana tidak ada satu pun kerajaan berdaulat di dunia ini yang mengiktiraf kesultanan berkenaan.

Kenalah sesiapa sedarkan Jacel Kiram…sudah la kesultanan dia tak diiktiraf…bapa dia pun kalau ikut susur-galur tak layak menuntut takhta kesultanan itu.

Dua kali bodoh perempuan ni tapi dia nak zahirkan kita tak faham sejarah pulak… dah la mengaku puteri…bodoh pulak tu!

-Mynewshub
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 18, 2013 at 11:42 PM

boddo dia ni... specis nurul izzah anak taikk...

Anonymous
March 19, 2013 at 8:17 AM

Memey vangsat tol lah anak setan sulu nie ye...vangang

Anonymous
March 19, 2013 at 10:40 AM

Yolah sama bodohnya ngan puteri nurul izzah al juburi. Macam tolol yang buta hati, perut busuk, hati berkudis.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger