Label 10

Home » , , » Darah Anggota Keselamatan Di Lahad Datu !! Kartunis Pakatan Haram Menghina Siapa ?

Darah Anggota Keselamatan Di Lahad Datu !! Kartunis Pakatan Haram Menghina Siapa ?

Written By AAKJ on Tuesday, March 5, 2013 | 10:30 PM




Apa masalah dan bezanya Zunar dengan Tian Chua yang sama-sama mempolitikan situasi di Sabah yang menyaksikan 8 perwira negara terkorban?

Seterusnya d SINI



Foto Ehsan

Tak payahlah korang nak sibuk2 menyalak pasal tentera kita naik Air Asia tu .... ko tengok ni ....tuuuiHHH !!




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 6, 2013 at 12:02 AM

Kartunis murahan!!! layak buat kartun di suart khabar parti ajaran sesat jer.

March 6, 2013 at 12:18 AM

kartun zunar = zunar kartun. sama2 takde otak.

Anonymous
March 6, 2013 at 12:19 AM

Zaman 80'an dulu dia tak macam ni. Kenapa zunar boleh jadi begitu pendendam gini? UMNO dah tabur pasir dalam periuk nasi dia ke?

Yang sedihnya.. he was brilliant dulu tapi kalau inilah mutu karikaturnya... nampaknya dia dah kehilangan otaknya.

-ex fan.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger