Label 10

Home » , , , » Anak Calon Pas Cari Makan Di LYNAS !!

Anak Calon Pas Cari Makan Di LYNAS !!

Written By AAKJ on Friday, March 29, 2013 | 10:00 AM



Puok puaka ni kalu bab kencing ahlinya sendiri No 1
Puok Kera ni kalu bab tipu rakyat Malaysia pun No 1
Puok Taik ni kalu bab kaut duit rakyat pun kekal d tangga No 1 !!

Nak letak muka kat mana ni weyy..basso berak cangkung..bukan main bersekongkol dengan Cina Dap nak tutup periuk nasi tempat rakyat malaysia mencari rezeki terutama rakyat tempatan..22,000 orang yang cari rezeki d sini cuba letak pasir dan racun dalam rezeki mereka..akhirnya Allah tunjuk..mangkok mana senyap-senyap sumbat anaknya sendiri kerja d Lynas !! nak aku ludoh panjang ke pendek ? vavi lahhh !!


Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 29, 2013 at 10:26 AM

Apa lagi woi, letak la jawatan.... bapak ko n geng bukan main kutuk lynas bagai nak gile... wei kalu aku jadi bos kat situ hari2 aku sindir mamat ni atau Pressure dia sampai berambos dari kilang tu...

Anonymous
March 29, 2013 at 10:32 AM

Jangan kutok dia bang, itu maknanya dia tak sekepala dengan bapak dia

Anonymous
March 29, 2013 at 10:40 AM

PAS mmg MUNAFIK.....sgl tuduhan pada UMNO sbnrnya mrklah yg mnjuarainya....

ptuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

March 29, 2013 at 10:43 AM

weekkk....org pas dh kebulur sgt sampai sanggup telan 'taik'. biar miskin tp ada harga diri

Anonymous
March 29, 2013 at 11:04 AM

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous
March 29, 2013 at 11:44 AM

x semua ahli pas yg bantah pasal Lynas...ada yg setuju..PR je yg terpekik terlolong yg bantah kaitkan Rakyat..kononnya suara rAkyat..kononnya rakyat yg memberontak...tapi 2-3 beROK rakyat pas yANG buAt mcm tu...termasuk babi dap..anjing pkr..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger