Label 10

Home » , , , , , » Air Mata Lahad Datu ! Jemput & Jenguk Jenazah Pun Tidak..Tapi Lancar Tabung Milo

Air Mata Lahad Datu ! Jemput & Jenguk Jenazah Pun Tidak..Tapi Lancar Tabung Milo

Written By AAKJ on Saturday, March 9, 2013 | 9:07 AM


Kepada sahabat yang baca entri ini..harap dapat sebarkan dalam apa juga medium yang ada demi kita sama-sama ringankan beban keluarga syuhada Lahad Datu dan juga keluarga-keluarga anggota keselamatan yang lain...samada yang akan datang maupun yang sebelumnya...

Jangan tertipu dengan Tabung Milo puok celaka yang cuba mencari nama atau cuba populis dengan mempolitikkan kesedihan yang melanda keluarga syuhada !

Datang menjemput jenazah pun tidak..datang solat jenazah pun tidak..datang jengok keluarga syuhada pun jauh sekali..tiba-tiba nak bantu kutip duit ? hahahah babok ke apa puok kera tu..

Di atas kerjasama sahabat sebarkan ini maka aakj dengan rendah diri ucapkan terima kasih sangat-sangat..

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
March 9, 2013 at 9:33 AM

Duit kutipan zakat fitrah pun puak ni boleh sapu..Duit tabung anak yatim Memali pun tak terjawab sampai hari. Macam ni punya bangsat, wajar kah kita jemput sembahyang jenazah perwira yang syahid?

Anonymous
March 9, 2013 at 9:52 AM

ni taktik nak songlap duit mcm tabung memali tuuu...

Anonymous
March 9, 2013 at 9:59 AM

Mrk kata semua sandiwara, drama. Tok tok lebai PAS dalam ceramah dan tazkirah pun kata sandiwara kerajaan. Pungut derma sah bukan untuk perajurit tetapi untuk mereka sendiri. PAS BARUA!

Anonymous
March 9, 2013 at 10:17 AM

Mmg lah puak PASik neh...kalo pasal len semuanya lambat n wat do no jer tapi bila pasal DUIT dan BURit mmg sepantas kilat...

MMG TOL KATA SORNG KOMENTAR DULU.....

PAS MMG PARTI BUDU = BURIT dan DUIT..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger