Label 10

Home » , , , » Abby Abadi!! Skandal 50ribu Di London Terbongkar

Abby Abadi!! Skandal 50ribu Di London Terbongkar

Written By AAKJ on Wednesday, March 20, 2013 | 6:08 PM



ABBY Abadi yang sedang digelarkan sebagai Ustazah Mee Segera ini semakin hari semakin melampau dan berbagai-bagai fatwa gila dikeluarkannya termasuklah menyokong gerakan pengganas Kiram di Lahad Datu dan juga mengangkat pengganas Kiram yang mati itu sebagai mati syahid dan kegilaan beliau semakin menjadi-jadi.


Saya tidak berminat untuk menulis tentang selebriti munafik ini tetapi sejak melihat tingkahnya di media maya semakin menjadi-jadi,tekak tiba-tiba terasa loya melihat betapa `alim dan mulianya’ bekas selebriti ini dan bekas barang terpakai tinggalan Norman Hakim ini perlu diberikan kata dua supaya beliau tahu bahawa ada orang tahu siapa beliau sebenarnya.

Bekas pelakon ini boleh dikategorikan antara wanita nakal,bermulut jahat,merelakan dirinya jadi alat untuk memecahbelahkan indsutri dunia hiburan tanahair dan janda Norman Hakim ini perlu diajar supaya tidak menjadi telunjuk lurus tetapi kelingking berkait dan kalau mahu bertaubat sekalipun taubatlah sepenuhnya dan jangan berlakon sebagai orang baik-baik sedangkan hakikatnya Abby bagaikan menyembunyikan `kejalangannya’ baik dari tutur kata serta perbuatannya.

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana.Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan.Abby  ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu?Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.

Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan  keceluparannya mempermainkan agama,mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan,saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini.

Kita tidak mahu mendedahkan pada setiap persembahan pentas sebelum ini beliau sering sebilik dengan teman lelakinya malah sering meminta penganjur menyediakan bilik bersebelahan bila mereka ada pertunjukan pentas secara bersama tetapi kita juga ngin  tahu wang siapa sebanyak RM20,000 yang Abby minta bagi menjayakan majlis harijadi anaknya.Tidak cukup RM50,000 di London!Rumah Kedai di Taman Melawati itu pun kita tahu datang daripada siapa?Jangan berselindung di sebalik penjualan jubah sedangkan hakikat sebenar ada yang tahu puncanya.

Ini juga akan didedahkan sekiranya Abby tidak bertaubat dan meminta maaf kepada rakan-rakan yang beliau kafir serta sesatkan selama ini.Jangan tunjuk baik sangat Abby!Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak!Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

Kalau beliau betul sudah insaf,bertaubat dan ingin menjadi muslimah sejati yang diredai Allah dunia dan akhirat,Abby tidak akan memilih jalan sesat begini hingga segala tutur kata terutama sekali dalam Twiter dan juga berceramah,penghinaan demi penghinaan dilemparkan kepada orang yang tidak menyokong beliau.

Kita sedar artis ini semakin sesat dalam dunia yang beliau sedang ciptakan dan itu urusan beliau kalau mahu sesat sekalipun tetapi mengajak orang lain agar sesat sama sesuatu yang cukup bertentangan apatah lagi kita pun tidak tahu siapa guru agama janda yang sedang didkawa ramai sebagai tengah meroyan ini.

Abby belum putih sepenuhnya dan nilai taubat yang sedang beliau laung-laungkan ketika ini sama sahaja dengan nilai perjuangan PAS parti yang Abby dokong penuh dengan kehanyirannya yang tersendiri malah Abby juga sama dengan para pejuang PAS lain yang menggunakan agama untuk menutup kebejatan moral masing-masing.Dan pejuang PAS kononnya seperti Abby inilah yang diusung ke hulu ke hilir bagi dijadikan agen memecahbelahkan orang muda.

Jadi kepada Abby,kita pesan sekali lagi.Hentikan segala keceluparan,kebodohan serta kebiadapan ini sekiranya tidak mahu topeng yang sedang menutupi wajahnya ketika ini terbuka satu persatu.

Share this article :

+ comments + 15 comments

Anonymous
March 20, 2013 at 7:08 PM

Sokong penuh pandangan aakj...janda ni memang mulut Xde insuran...sama spt artis2 lain yg masuk pas sdp2 bckp yg mrk bru tsdr yg Umno Xmprjuangkan Islam...artis yg msuk pas ni dah X laku sbnarnya..parti pas pis pus apalagi...bgi la pentas utk artis ini bercerita ttg hijrah mrk ni yg dah sgt2 insaf kononnya...dua pihak saling memerlukan..artis fulus masyuukk...pas pulak nak cari crowd kononnya...Abby ababi ni mmng mulut cam betina jala...!! Ada je tweet benda2 negatif kt Kjaan & orglain...Smjak join pas ni rezeki melimpah ruah beb..berkat doa wali selipau...Bertuah la badan jantan yg berbinikan kau abby ooiii!!

March 20, 2013 at 7:18 PM

Dia ketegak sangat... Bagi habuan

Anonymous
March 20, 2013 at 7:46 PM

ingat.. tiap perbuatan akan diadili satu persatu dipadang mashyar .. tiap tuduhan perlu 4 org saksi atau anda sebenar cuma penyebar fitnah yg keji..

Anonymous
March 20, 2013 at 8:03 PM

kasi kluar je hal2 betine sial ni
bru die tau langit ni tinggi ke rndah

Anonymous
March 20, 2013 at 8:03 PM

menasihat, menegur org berdosa adalah berbeza dgn mengata org yg berdosa..dan mengata itu juga dosa...sama spt org yg berbuat dosa malah mungkin lbh besar dosanya

Anonymous
March 20, 2013 at 8:06 PM

buka semua cite aib yg hanjing abby nhg buat..jgn bg dia perasan alin tapi perangai cam sial lebih dr firaun..

Anonymous
March 20, 2013 at 8:52 PM

masa abby tuduh umno krjn zalim.. tuduh pm macam2.. mengata org kafir.. hukum org mcm2.. abby ada bwk 4 saksi tak..

Anonymous
March 20, 2013 at 9:17 PM

kalau isteri anda telah Di rogol oleh adik anda Dan disaksikan oleh saya..
adakah perlu saya memberitahu anda?

Anonymous
March 20, 2013 at 9:19 PM

Abis yang pembangkang fitnah kerajaan ko x ambik kire.. tu x keji ke? Setakat cakap boleh r...

Anonymous
March 20, 2013 at 9:25 PM

Dan membiarkan adiknya berterusan merogol anaknya lalu menjadi
perogol bersiri
yang amat berani
mengulangi
perbuatan yg amat keji..
kerana tiada siapa peduli
disebabkan tidak cukup saksi..

Anonymous
March 20, 2013 at 9:33 PM

ada..
4 ekor setan atas kepala dia..
cukup tak jadi saksi..?
n.ajis kata boleh kawan ngan setan..

Anonymous
March 21, 2013 at 12:21 AM

Abby ni suka mengaibkn org..tgk jelah dulu die aibkn ex husband die mcmana...hmm..taubat lh Abby...klu nk saksi bagai...time awak ckp DSNajib n DsRosmah tkde pulak nk bawa saksi..n now kne batang hidung sendiri...renung2kn....selamat bertaubat...

March 21, 2013 at 12:57 AM

bro... tumpang tanya.... siapa nama org yg bawak dia ke london... lagi satu siapa nama boipren dia yg sebilik atau sebelah bilik bila ada show... bagi tau je nama dia... aku pening lah nak pikir siapa...

Anonymous
March 21, 2013 at 1:09 AM

Laaaaa...... RAJA.....

Anonymous
March 21, 2013 at 10:13 AM

Abby, ini cerita lama. Dulu ingat tak dgn nama S dari penang. ( cameraman). Bila dia nak jumpa kau mesti bawa kondom pasal permintaan kau. Aku ada gambar bukti semasa mengendap. Skrg pun mcm tu ke. Pakailah topeng apa pun kalau dah jenis suka digerudi akan jadi ketagih. Tolong jawab my dear abby.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger