Label 10

Home » , , » wOO !! Foto Kak Jijah Bersama Jantan Seluar Pendek

wOO !! Foto Kak Jijah Bersama Jantan Seluar Pendek

Written By AAKJ on Saturday, February 23, 2013 | 6:00 PM


Hahahahah opsss bukan niat nak hina jijah..jauh sekali nak hina abang-abang hensem pemain bola tu hahahaha nak gelak sebab pelik..pelik sangat...tengok betul-betul kat mana peliknya foto ini ?

Mana Ketua Umum ? ehhh suami dia yang punyai nafsu pelik dan luarbiasa..hahaha mana Nuar ? ehHH ni bolasepak laa bukan bola jaring hahaha..kenapa nuar tak berani datang kemari ? kenapa hantar bini je ?

Cu pikir..sapa pemain bola tu..jantan ? hahaha lelaki laaa...bukan team girl-girl yang main bola..kenapa nuar tak datang rasmi..anak-anak remaja lelaki semua ni..pakai pun seluar pendek hahaha nampak urat..ehh aurat..aurat bonjol pun boleh nampak hahaha..sapa yang tak bagi anwar datang ni...

Anwar d larang datang ? Kak jijah tak benarkan ? hahaha atau kak jijah yang nak test diri sendiri..masih laku ke tak hahaha..lain kali pakaila seluar panjang..adehHHH !!! mesti ada sebab hahaha..ke guana Nuar ?

Meleleh air liur nuar..tak dapat datang.. !!

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
February 23, 2013 at 10:00 PM

cepat2 ulamak2 pas tolong bagi patua org2 lelaki berseluar pendek tu.... dasyat bersama2 kak jijah yg suaminya anugerah tuhan... pas tolong komen tentang aurat lelaki ni.. asyik komen aurat pompuan je seolah2 dosanya sama dgn dosa mensyirikan kalimah Allah..

cai2 pas tolong bagi komen ke.. apa2 la.. tolong la cai..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger