Label 10

Home » , , , , , » Video Terbaru Polis Pukul Penjenayah

Video Terbaru Polis Pukul Penjenayah

Written By AAKJ on Tuesday, February 19, 2013 | 9:30 PM


Puok kera ni dalam apa juga hal berkaitan dengan POLIS..maka semua salah polis malah dah mulakan salah orang awam !! tuiiihHHHH !! aakj ludoh dulu !!

Dalam foto d atas..kononnya sedutan video..dan sedutan video tu aakj cari kat link yang d beri pun tak de..hanya sekeping foto dan secebis cerita jamban yang puok kera tulis..tulisan puok kera ni menjurus kepada POLIS SALAH dan ORANG AWAM pun SALAH sebab ketuk penjenayah !!

Tulisan dalam blog puok kera dan juga portal vavi milik pakatan haramjadah juga siap buat andaian bahawa yang pakai baju biasa tu juga polis yang menyamar orang awam dan pukul penjenayah !!

Aakj amati bahawa serangan terhadap polis..mahkamah dan SPR sedang rancak d jalankan oleh penulis yang bergaji RM3000 (klik sini untuk lihat gaji depa)

Serangan fitnah tanpa henti terhadap agensi yang berkecuali dengan tohmahan bahawa mereka semua adalah 'anjing BN' takkan berhenti sampai bila-bila..kecuali puok kera ni menang PRU13 dan baru semua anjing akan bertukar jadi kucing sekejap !!

Merujuk pada foto d atas..skali lagi puok kera ni heret cerita terbaru tentang kematian Sugumar dalam balai polis baru-baru ini !!

-kenapa tak nak cerita tang kejadian mendiang Sugumar tu dengan detail ?
-kenapa tak nak cerita siapa yang kena balun dulu ? Sugu ke orang kampung ?
-kenapa taka nak cerita tang Sugumar mabuk ? orang mabuk ni kalau dia kacau kita maka kalau kita balas..kita salah ke..kalau orang mabuk rogol anak bini kita maka dia tak salah ke ?

Aakj harap..anjing dan vavi yang ambik upah dengan pakatan haram..kalu nak menulis pun jangan cuba hancurkan institusi yang bebas dari politik..kempen biar bersihla ngok..takut sangat kalah teruk ke..tuiiihHHH !!

BN hilang beberapa negeri d PRU12 pun kita tak jadi kaki fitnah !! kita teruskan kerja..kita tak salahkan sikitpun SPR..

Aakj nampak puok kera ni sengaja nak panaskan kembali serangan betapa jahat dan hinanya POLIS..habis d heret kes lama yang kononnya POLIS jahat dan zalim..

Strategi puok kera ni mudah je..tulis dulu sesedap hati..hambur dulu dengan kata-kata kesat pada POLIS dan blog kedua menyusul setelah beberapa jam pula kata "..ehh silap...bukan polis la tu yang dok katok orang.." itu orang awam la..itu anggota skim rondaan sukarela (RSS) hahaha buat damage dulu dan repair kemudian..itulah perangai puok kera yang ambik upah memfitnah semua orang !!

Yang paling hina aakj tengok puok kera ni gaya serangannya sama je..tak pernah nak insaf dan sedar bahawa memfitnah itu dosa dia lebih besar dari membunuh !! Anjing yahudi ni nak sangat supaya d mata rakyat bahawa POLIS Malaysia tak leh pakai..walhal kalau depa susah..tahu pulak pi cari POLIS dan minta tolong..

Cu pikir..sapa lagi yang julang penjenayah dan menghina POLIS ?
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
February 19, 2013 at 9:52 PM

AAKJ, takkan nk terus2 biar fitnah mcm ni? Takkan takder tindakan? SKMM mana? KDN mana? biar jer ker polis kena fitnah persepsi? kamon laaa.. meluat menyampah sgt dah ni..

Anonymous
February 19, 2013 at 9:59 PM

Diatas dunia ni buatlah fitnah banyak-banyak diakhirat nanti masuk neraka beramai-ramai masa tu Nik Aziz ke Anuar ke pun tak boleh nak bagi shufaat dah kerana diaorang pun dah tentu masuk neraka juga kerana menyokong pemitnah.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger