Label 10

Home » , , » Ustaz Mek Dee Dengan Ferrari Barunya ? wOO !!

Ustaz Mek Dee Dengan Ferrari Barunya ? wOO !!

Written By AAKJ on Monday, February 18, 2013 | 8:00 AM


wahhHHH !! hahaha kalu pemimpin UMNO dah kena dah ni haha riuh senegara d buatnya..habis kena tutuh bersiri dan sepanjang hayat kena maki...tak kira hasil usaha titik peluh pun mesti kena maki dan tohmah...!

Memanglah..penat ceramah..dalam dan luar stadium..masuk astro lagi..masjid lagi..surau lagi hahaha takkan naik van je huhu..

Mehh baca SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
February 18, 2013 at 8:37 AM

Zuhud ekkkk.... kt luar pakai Ferrari kt dalam kampung pakai beskal...murah rezeki ekkk!

Anonymous
February 18, 2013 at 9:07 AM

hg tau pn dia ceramah sana sini, msuk tv kuar tv apa suma tu.berbaloi la dia mampu pkai pn.tp menteri2 umno yg dok ada ni, p meeting sana sini, melawat sana sini ckup sepenggal buat istana sbjik.keta mewah utk anak bini sorg sebijik.apa cerita!!!!!!

Anonymous
February 18, 2013 at 9:22 AM

Anon 9.07.. mu ni BODO ler..
Ostad Mekdi ni ceramah air liur kutuk org je lebih dr sampaikan ilmu.. demand nk mampos klu nk buat ceramah. Die pakai agama utk bg idop dia senang.. atas kutuk mengutuk. Die ckp gi Mekdi harom.. natang Yahudi punyer.. last2 die yg balon mekdi.. laptop Apple McBook tu natang Yahudi gok.. ckp tk serupe bikin.. MUNAPIK punye ostad PAS haram ni!!

Menteri UMNO buat kerja.. buat kerja ada gaji.. mu ingt bapok mu klu jd mentri mu nk dok dlm reban ayam ke cai oii??

Mu gi tanye Nik Najis bape biji kete die plet mahal2.. tp kat luar Klate nu rakyat kebulur.. asyik dook menipu oghe Klate dgn royalti..

Mu jilat ler bnyok2.. Ostad Mekdi natang ni bini pon banyok..ko die boleh sdekahkan bini die sekor utk mung!

BODO!!

Anonymous
February 18, 2013 at 9:51 AM

Cam mak lampir enko, kan?

Anonymous
February 18, 2013 at 10:29 AM

Anon 9:07 AM

Tipikal penganot PAS...n ajis , mak lampir, Assamin, ANUwar dan ramai lg pemimpin2 pakatan dgn koleksi keter mewah tuh duit jatoh dari langit ke bila depa berdoa?

Yg nampak skrg pemimpin2 pakatan semakin bergaya dgn koleksi rumah , keter dan BINI serta GUNDEK....tapi penganot2 tetap bangang dari dulu smp skg...tiap kali ceramah pemimpin menyakau wet penganot taksub....pemimpin dpt laba , penganot dpt bala...

UAI mmg bijak ,,,makan keliling ..pakatan n Bn....sbb tuh mewah...senang tol idop ye...maki hamun, fitnah tapi semua berlatarbelakang kan agama , kencang la rezeki masyuk....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger