Label 10

Home » , » Terkini ! Siapa Dapat Anugerah Pangkat Nabi ? Nauzubillah !!

Terkini ! Siapa Dapat Anugerah Pangkat Nabi ? Nauzubillah !!

Written By AAKJ on Sunday, February 24, 2013 | 8:30 PM

Kekejaman yang dilakukan oleh rejim Zionis itu tidak pernah berhenti walau sesaat pun. Fikiran mereka masih lagi tertanam dengan satu tujuan iaitu mahu melenyapkan umat Islam dan negara Islam yang ada seperti Palestin.




Terbaru, dikatakan Israel telah mendirikan sebuah sekolah dengan memberikan kelulusan kepada setiap pelajar dengan pangkat Nabi.

Sekolah tersebut diberi nama ‘Cain and Abel School for Prophet’.

Di sekolah itu, para pelajar akan diajarkan mengenai erti mimpi-mimpi yang dialami, jenis-jenis malaikat yang ada serta misteri roh manusia.

Malah, perbezaan fikiran dan dalaman seseorang juga diajarkan kepada setiap pelajar dengan hanya melalui perbuatan dan penampilan seseorang itu.

Jumlah bayaran yang dikenakan untuk memasuki sekolah itu adalah sebanyak 53 Dollar AS atau 200 shekel.

Peraturan dan ko-kurikulum sekolah itu juga tidak ketat dan pelajar bebas untuk melakukan apa sahaja ketika sesi belajar seperti ingin bermain gitar, bermain alatan gajet teknologi yang dibawa atau pun keluar dari kelas untuk merokok.

Setiap pelajar yang lulus dengan cemerlang akan diberikan sijil yang mentauliahkan dirinya sebagai nabi.

Salah seorang guru di sekolah Israel itu, Shmuel Haparty mempercayai Messias (Nabi Isa) sudah datang dan sekolah itu perlu memberikan nabi baru kepada dunia moden mereka.

Pun begitu, pendidik-pendidik sekolah ‘Cain and Abel School for Prophet’ tidak menjanjikan setiap ‘nabi’ mereka dapat berinteraksi secara terus dengan Tuhan mereka.


aakj ; anwar dan jijah terus menerus mengejar pangkat !! mengejar anugerah yang mana mereka berdua bimbang takut tak dapat hahaha gilOO !! anugerah langgan pelacir dapat kat nuar ?!! tuuuiHHH !!

-hiase je tu gambor
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger