Label 10

Home » , , » Terkini !! Markaz Pas Hadi Awang Di Rusila Terbakar !!

Terkini !! Markaz Pas Hadi Awang Di Rusila Terbakar !!

Written By AAKJ on Tuesday, February 5, 2013 | 1:16 PM


Sebentar tadi..aakj masih menunggu lapuran dari sahabat-sahabat d Terengganu..khabarnya ada kebakaran besar d kawasan Hadi Awang..samada Markaz Pas atau Maahad kepunyaan Hadi Awang..tapi yang pastinya d Rusila Marang Terengganu.

Aakj doakan agar semuanya selamat..kelihatan dalam gambar seperti pelajar-pelajar Maahad d situ..Maahad Darul Quran Rusila..

foto ehsan ; atie terengganu

Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
February 5, 2013 at 1:45 PM

Kalau betul maahad kepunyaan Hadi terbakor aku dah tahu ini kerja siapa, mesti UMNO! UMNO! UMNO! UMNO! (mesti puak pembangang ckp mcm ni)...

Jijan Mali....
February 5, 2013 at 2:23 PM

Mujorlah budak-budak tu selamat.....Haaa pencacai PAS-piss-puss - kenapa tak cakap ini bala dari ALLAH SWT sebab isu kalimah Allah FAther HAdi'Flip-Flop'Awang tu?? Bala sebab buat nyaya kat Ustaz nasharuddin tanpa bagi peluang nak bela diri??? BAla sebab memecahbelahkan umat islam dibumi melaya sebab amanat Hadi yang sesat tu??? Bala sebab salah guna Tabung Memali??? KAlau ribut kat Telok Cempedak pandai pulak cakap itu bala dari ALLAH SWT pada BN dan DS Nagib. Inilah masalah kalau bercakap dengan spesis otak kat kepala lutut. Kuman seberang lautan dia nampak, gajah depan mata dia buat derk saja. Last-last kena pijak sampai mampoh...

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous
February 5, 2013 at 3:37 PM

ujiaaaaaaaan !!!

Anonymous
February 5, 2013 at 3:41 PM

Marilah kita membantu sedaya upaya saudara islam kita yg ditimpa musibah ini...

Anonymous
February 6, 2013 at 10:38 PM

org UMNO bako niiiii.....
hahahahaa....
(kalau lah bala ni terkena pd org2 UMNO..apa yg akan dilaung2kan oleh org2 PAS agaknyaa......????)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger