Label 10

Home » , , , » Terkini !! Markaz Hadi Awang Terbakar Lagi Angkara Mulut Busuk

Terkini !! Markaz Hadi Awang Terbakar Lagi Angkara Mulut Busuk

Written By AAKJ on Tuesday, February 26, 2013 | 12:32 AM


Pagi tadi d konvensyen puok kera d Shah Alam..Hadi Awang menyelar Kerajaan BN dengan gelaran umpama Kerajaan Firaun kerana bagi BR1M !! Padahnya kerana mulut hapak beliau ;
Tidak pun sampai sebulan kebakaran lalu, kini Sekolah Haji Hadi di Rusila,  terbakar lagi kira-kira jam 5 petang ini (Isnin 25 Feb) setelah sebelum ini mengalami kebakaran 8 Februari lalu.
Sewajarnya memberi kesedaran kepada Haji Hadi dan pimpinan Pas supaya insaf jangan terlalu memperalatkan agama Islam untuk kepentingan politik diri dan parti Pas.
Bayangkanlah dalam keadaan hujan lebat di hari ini, kebakaran boleh berlaku di Sekolah Haji Hadi itu,,,,sesuatu pertunjuk  kepada yang benar-benar beriman, supaya menyedari akan peringatan Allah.
Pihak bomba telah berhempas-pulas memadamkan kebakaran tadi bagi mengelak dari terus merebak.
Kebakaran didapati berlaku pada bahagian dinding dan atap dalam keadaan hujan.
Sebelum ini Haji Hadi pernah mempertahankan kalimah Allah boleh digunakan oleh golongan Kristian, bertentangan sama sekali dengan keputusan para mufti, bahkan Majlis Syura Ulamak Pas juga tidak bersetuju dengan pendirian Haji Hadi itu.
Dalam kebakaran pertama, lambang salib tiba-tiba muncul pada tiang yang terbakar itu.
Sebelum ini Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut juga mengalami kebakaran.
Semua ini seharusnya membawa keinsafan dan direnungi oleh pemimpin dan pengikut Pas kerana setiap apa yang berlaku perlu dijadikan pengajaran dan untuk direnungi.
Bila atap stadium di Gong Badak yang sedang dibaiki jatuh baru-baru ini, macam-macam puak-juak Pas mengata, tetapi apa ulasan mereka pula bila Sekolah Hadi di Rusila terbakar buat kali kedua ini? Terbakar ketika dalam suasana hujan….seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
February 26, 2013 at 1:01 AM

itu adalah bala utk puak pas yg sblm nie mintak dr Allah musnahkan BN dan UNMO skrg PAS yang musnah,musnah maruah perjuangan,musnah pusat didikan menghasut kebencian sesama islam.

Xpas
February 26, 2013 at 2:41 AM

"Dan Kami merasakan kpd mrk sebahagian daripada azab yg dekat (di dunia) sebelum azab yg lebih besar (di akhirat), mudah mudahan mrk kembali (ke jln yg benar)." As Sajdah 21.
Tidak ada yg berlaku secara kebetulan, "...Sesungguhnya telah dijadikan Allah swt bagi setiap sesuatu itu takdirnya / ketentuannya" At Talaq 3.
" Dan apa jua yg menimpa kamu dari sesuatu bencana, mk ia adalah disebabkan dari apa yg kamu lakukan (dari dosa dan kesalahan); Sedang Dia memaafkan kebanyakkan yg lain." As Syura 30.

Anonymous
February 26, 2013 at 3:08 AM

Kalau tak taubat juga tunggulah sampai masanya tubuh akan terbakar!!!!!

Anonymous
February 26, 2013 at 3:14 AM

Kalau Ustaz Hadi Awang tak faham akan musibah yang berlaku keatas premis Pusat Pengajiannya di Rusila,itu adalah balasan dari Allah yang memberibalasan secara tunai diatas segala amanat dan fatwa yang menyimpang yang dikeluarkan oleh Hadi Awang.Impian untuk menjadi PM tak usahalah dimimpikan,cuba tengok semasa mengetuai Kerajaan Terengganu selama 5 tahun itu apakah perkara2 yang boleh dibanggakan.Setahu saya menambahkan bilangan isteri itulah matlamatnya.

Xpas
February 26, 2013 at 3:43 AM

Mudah mudahan mrk tidak menjadi golongan "... sama sahaja bagi mrk, samaada kamu beri peringatan atau tidak kamu beri peringatan, mrk tidak juga beriman." Al Baqarah 6.

Anonymous
February 26, 2013 at 8:23 AM

Kalau kat oversea, kebakaran camni sebenarnya sengaja dirancang sebab nak claim insurance LOL! Tapi xtaule pulak berapa insurance sekolah kepunyaan Hj Hadi nih..

Anonymous
February 26, 2013 at 10:34 AM

siap keluar lambang salib dari tiang yang terbakar tu... busuk ngak mulut mu... jaga2.. kang umoh mu pulok hok terbakar...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger