Label 10

Home » , , , , , » Tengku Razaleigh Hamzah Belot ?

Tengku Razaleigh Hamzah Belot ?

Written By AAKJ on Friday, February 22, 2013 | 2:28 PM


Berat !! mampuss !! penat wehHHH !! perasaan ahli UMNO yang setia d guriskan begini mudah..hanya kerana nak jamu nafsu yang entah berapa saiz besarnya !! nak ludoh ke tak ni..adehhhHH !!

Tadi aakj dah beri isyarat..dah tulis sikit..dah angin dah..cuma nak kepastian..siapa yang bersungguh benar Hadi Awang nak jumpa..KLIK SINI

Akhirnya...apa yang dah d agak jadi nyata..rupanya Ku Li yang Hadi Awang pi jumpa atau mereka sama-sama setuju nak jumpa atau Ku Li yang hantar orang nak jumpa Hadi Awang atau memang dia sendiri call atau Hadi Awang hantar utusan sulit nak jumpa Ku Li !!!

Tarikh..tempat dan masa aakj simpan dulu..menurut sumber..dia minta aakj tulis intipati tajuk perbincangan 2 manusia ni je dulu..

Khabarnya Ku Li ditawarkan jawatan paling tinggi dalam Malaysia..tawaran sebagai Perdana Menteri !!

Malah menurut sumber rapat..Ku Li juga d minta untuk bertanding atas tiket BN kerana nak Ku Li kekalkan kemenangan kalau Ku Li bertanding atas tiket Pas atau mana-mana tiket yang berlambangkan pakatan haramjadah maka Ku Li bakal d penggal..sebab selama ini hanya tiket itu saja yang selamatkan Ku Li !! 

Strategi Hadi yang aturkan agar Ku Li jadi pembelot..kalau pakatan haramjadah kalah maka Ku Li kekal sebagai Ahli Parlimen BN dan kekal sebagai pengacau dalaman..wujudkan persekitaran "merajuk"..tak ajak ke program merajuk..PM kena ngadap..kalu tak ngadap dia merajuk..kalau perjumpaan ketua-ketua bahagian UMNO Kelantan pun sama..kalau tak ajak maka merajuk..ishhHHH !! geram wehh !! nak ludah ke tak nak..dok pikir lagi ni...

Hadi Awang jelas nak kenakan Anwar..dia sendiri d tolak Dap sebagai calon PM walaupun ahli pas yang beria-ria calonkan Hadi masa muktamar pas baru-baru ini.

Bukan setakat tu..Hadi sendiri tahu dia tak layak dan tak mampu nak tadbir negara..masa tadbir negeri Terengganu dulu pun kena penggal dengan ahli pas sendiri..Hadi hanya nama yang boleh pakai sebagai pencipta amanat sesat..sebagai penceramah politik bodoh boleh laa..tapi sebab masa tu pas tak punya ulamak ciptaan yang ramai..

Ku Li tak pernah letak dalam kepalanya bahawa tempat dia sebagai Ketua UMNO Bhg tak pernah d ganggu..malah kedudukan beliau sebagai Ahli Parlimen pun tak pernah d gugat oleh Pengurusan UMNO Malaysia..pikirlah..jangan sampai ahli UMNO yang dok penat kat bawah ni meluat..tertipu..!!

Maafkan ambo Ku Li..kalu tak betul cerita ni aakj minta maaf..bersumpahlah apa yang aakj dengar bahawa anda pernah jumpa dengan Hadi Awang berbincang hal ini !! BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH !!

..bersambung...ada saksi bakal buat pengakuan !! bersumpahlah kalu tak benar !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger