Label 10

Home » , , » Suku Dayak Ancam Serang Lahad Datu !! Penggal Kepala Bangsa Sulu !

Suku Dayak Ancam Serang Lahad Datu !! Penggal Kepala Bangsa Sulu !

Written By AAKJ on Thursday, February 21, 2013 | 6:05 PM


Suku Dayak Kalimantan telah mula berhimpun bagi menyatakan sokongan mereka kepada Sabah. Mereka menyatakan pendirian keras mengkritik tentera Malaysia yang gagal menangani isu kehadiran waris Sultan Sulu dan pengawal bersenjatanya.

Baca seterusnya kenyataan Suku Dayak d SINI
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
February 21, 2013 at 6:23 PM

Memang patut pun. Dulu KDN lembik sekarang ATM pulak. Kena penyakit Menteri Pondan ke?

February 21, 2013 at 11:01 PM

salam bro, apa betul kes orang dayak berhimpun di lahad datu? tq for the info azmy

February 27, 2013 at 3:09 AM

brtrip ja dorang tu...ckp ja bnyk tp nda jga buat....

March 4, 2013 at 2:53 PM

Woi ko jgn berani nk ckp ATM lembik. Ko taw ape...ATM bukan xnak bertindak. Kalau ATM ambik alih x sampai 1 jam habis ranap semua pemberontak tu. ATM adalah pasukan yang bertindak dibawah arahan DYMM Agong. Ko ckp lembik. Ko tu kuat sgt ke. Kalau x nape x join ATM. Ko sendiri penakut. Pakai kain pelikat bini ko dan duduk diam2 kat umah. Jaga anak bini ko. Ko xpayah nk bising2 kat sini sebab org mcm ko pandai ckp je tapi penakut. Haram jadah betul. ATM dan kjaan taw nak buat ape. ATM bukan wujud semalam. Setakat nak duduk umah coment bnda bukan2 anak aku yng br masuk sekolah pun boleh..bodoh...sembang gaya taw semua. Kalau bertindak ikut ROE. Ko taw ke ape tu. Kalau x taw tutup mulut ko dan diam..ko tu habuk pun tarak.

Anonymous
March 5, 2013 at 10:50 AM

Setuju ATM bawah kuasa DYMM. tetapi kerajaan adalah pilihan rakyat, jadi rakyat perlu tahu apa yang betul2 berlaku dalam Negara. ini menteri duk tipu macam2. Ape ingat kitorg ni bukan kecik ke apa.

March 5, 2013 at 12:46 PM

Biar kn mereka ravindran...otak xdak.org2 mcm nie xboleh buat apa dah.n for ur info anonymous please noted...setiap pergerakan n taktikal atm xboleh di beri tahu kpd rakyat.sbb ini rahsia kerajaan...xmustahil one of them yg tnya soalan2 bodo semua ada lah dalang2 penceroboh...sekian.....

March 24, 2013 at 12:46 AM

Saya rasa kita patut hantar org2 yg kata ATM lembik ni ke sana barisan hadapan sekali. Tengok cara nak selesaikan masalah dengan pemberontak penceroboh penganas ni...bior dia rasa plak.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger