Label 10

Home » , , , , » Skandal Gila Moral Otak Sesat Pemimpin Pakatan Haram Bakal Di Dedah !!

Skandal Gila Moral Otak Sesat Pemimpin Pakatan Haram Bakal Di Dedah !!

Written By AAKJ on Sunday, February 10, 2013 | 11:00 PM


giloOO !! sumbak ramat..babok..gong..boddo serupo sekut tawar gulo..tuihHHH !! hanyir wehHH !!

Aakj terima berita gila..kisah babok..kisah yang mampu muntah hijau keluar kot celah mata..kisah pemimpin besar pakatan haramjadah yang punyai perangai moral tahap tahik babi..cisss tuiHHHH !!

Sahabat-sahabat aakj beritahu yang pemimpin pakatan haramjadah ni dah lama buat hal ini..dah lama dia buat benda keji ni..mampusss perghhH !! makin dekat PRU makin banyak pula cerita masalah moral manusia yang kononnya d sanjung umpama wali rupanya babi !!

Maaf aakj kasar sikit..bukan apa..terasa nak marah..dia menipu hidup hidup pengikutnya..mampuss..hingga ada yang sanggup serahkan 'raga'..hahaha ehhh jiwa ke raga ni...bukan seorang yang kena..bukan dua..bukan juga tiga..bukan setakat bini orang..suami orang..yang muda kena yang tua pun kena..

Paling gilaa..yang haji kena yang hajah juga kena..habis semua kena..jenis nafsu luar biasa..sampai sanggup datang dari jauh sekadar nak serah "raga" hehehe jiwa tergadai dengan mudah...

Tunggu dan anda akan terduduk bila skandal nafsu iblis paling besar dalam sejarah bakal d dedahkan oleh sahabat aakj..huhu aakj tunggu sahabat aakj yang keluarkan..!!

gilOOO wehhh !! foto hiase jah tu..sabar...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger